معرفی کامل هوندا سیویک کوپه 2019 

هوندا سیویک یکی از کهنه سربازان سامورایی هوندا در عرصه خودروسازی است که پیشینه‌ای بیش از 40 سال در خط تولید این کمپانی دارد. در طول این 40 سال سیویک 10 نسل را پشت  سر گذاشته است. اگر به میزان فروش هوندا سیویک در سال‌های اخیر نگاهی بی اندازید، متوجه خواهید شد که هر نسل از نسل قبل فروش بیشتری را تجربه کرده است که این موضوع نشان گر پیشرفت‌ها و رضایت‎مندی بیشتر مشتریان از این سدان محبوب در طول زمان است.

اکنون نیز این کمپانی قدرتمند و مشهور جدیدترین مدل این سدان محبوب خود را وارد بازار جهانی کرده و با ویژگی‌های جدیدی که برای این مدل در نظر گرفته باز هم انتظار طرفداران خود را برطرف کرده است. هوندا سیویک کوپه مدلی دو در اسپرت فست بک این سدان است که برای اسپرت پسندان طراحی شده تا طیف بیشتری از مشتریان جوان را به خود جذب کند. در ادامه این متن قصد داریم به بررسی این مدل جدید، جذاب و جوان‏‏پسند هوندا بپردازیم.

طراحی ظاهری هوندا سیویک کوپه 2019

هوندا سیویک کوپه بر خلاف مدل سدان خود درسال 2019 تغییرات چندانی نداشته و با همان ظاهر کلی مدل قبل در بازار کنونی به فروش خود ادامه می‌دهد. برای فهمیدن شباهت‌های دو مدل اخیر نیازی به دقت زیاد نیست، زیرا به راحتی می‌توان از طراحی جلوپنجره و سپر این خودرو شباهت‌ها را دریافت. تنها تفاوتی که در این مدل دیده می‌شود، چراغ‌های جلو تیره و تیزتری هستند که در امتداد جلوپنجره مخصوص هیوندای قرار گرفته‌اند.

در مدل پایه چراغ‌های جلو پرژکتوری و چراغ‌های عقب LED هستندو اما درترین‌های بالاتر یعنی EX و LX چراغ‌های جلو از نوع LED اتوماتیک هستند. هم چنین یک سانروف برقی نیز در این تریم‎های گران‎قیمت‌تر تعبیه شده است که لذت رانندگی را دو چندان می‌کند.

طراحی داخلی کابین هوندا سیویک کوپه 2019

با ورود به داخل کابین این مدل جدید و لمس اجزا داخل آن متوجه کیفیت بالای متریال استفاده شده در این کابین خواهید شد. امکاناتی مانند صفحه نمایش 7 اینچی لمسی به همراه سیستم نویگیشن یا ناوبری، سیستم تهیوه هوای اتوماتیک دوگانه، دوربین عقب، پکیج ایمنی هوندا Sensing، صندلی‌های گرمکن دار و سیستم صوتی پیشرفته‌تر در برای مدل 2019 برخی از امکانات داخل کابین این خودرو هستند که آن را مدرن‌تر جلوه می‌دهد. با وجود این امکانات و قیمتی حدود 20 تا 26 هزار دلار برای تریم های مختلف این خودرو، قطعاً یکی از انتخاب‌های اولیه هر خریداری در بازار جهانی خرید هوندا سیویک خواهد بود. اما متاسفانه این مدل جذاب در ایران حضور ندارد و مشتریان ایرانی از داشتن خودروهای با کیفیت و قیمت مناسبی مانند سیویک محروم هستند.

ایمنی هوندا سیویک کوپه 2019

هوندا سیویک از موسسه‌های ایمنی معتبری از جمله موسسه بیمه بزرگراه IIHS و موسسه امنیت مدلی بزرگراه NHTSA امتیازات خوبی دریافت کرده‌اند. این خودرو از موسسه NHTSA 5 ستاره کامل را برای ایمنی کلی خودرو بدست آورد. هم چنین موسسه IIHS نیز بیشترین امتیاز مربوط به ایمنی تصادفات جاده‌ای خود را به این خودرو اختصاص داد. با وجود پکیج ایمنی هوندا Sensing در تمام‌تریم ها به صورت استاندارد، سرنشینان هوندا سیویک کاملاً در امان هستند. بنابراین خرید هوندا سیویک برای افرادی که با خودرو شخصی خود نیز به سفرهای طولانی می‌روند انتخاب بسیار مناسبی است.

فضای حمل بار و سرنشین در هوندا سیویک کوپه 2019

برخلاف بسیاری از خودروهای کوپه موجود در بازار که در تأمین جای کافی برای راحتی سرنشینان همیشه مشکل دارند، این بار هوندا سیویک کوپه توانسته فضای جلو پا بسیار خوبی را برای سرنشینان جلو تأمین کند. البته این موضوع باعث شده این فضا برای سرنشینان عقب کمی محدود شود. اما بازهم نسبت به هم رده‌ای‌های خودش فضای خوبی دارد.

فضای صندوق عقب این خودرو نیز با 339 لیتر حجم برای مسافرت‌های دست جمعی و یا طولانی بسیار مناسب است. این فضا هنگامی که صندلی‌های عقب را بخوابانید بیشتر نیز خواهد شد. در مقایسه با استایل کوپه و هم رده‌ای‌های این خودرو در این رده، هوندا سیویک هم فضای سرنشین و هم فضای حمل بار خوبی ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی و عملکرد هوندا سیویک کوپه 2019

این خودرو با دو موتور مختلف یکی برای مدل پایه EX و دیگری برای تریم  LX  نظر گرفته شده است. موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با توان 158 اسب بخار نیرو برای مدل پایه و موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 174 اسب بخار برای تریم LX تعبیه شده است. هر دو این موتورها قدرت متوسطی دارند که برای یک رانندگی اسپرت به نظر کافی نیست. اما گیربکس CVT این خودرو با هماهنگی خود نیروی موتور را به خوبی به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند و شتاب 6.9 ثانیه‌ای را برای موتور توربوشارژ این خودرو به ارمغان می‌آورد. البته لازم به ذکر است که مدل پایه هوندا سیویک با گیربکس 6 سرعته دستی ارائه می‌شود.

منبع : ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH