نسخه دوم رابط کاربری One UI

سامسونگ نسخه دوم رابط کاربری One UI را به همراه اندروید Q عرضه خواهد کرد

به گزارش SamMobile، سامسونگ اواخر سال جاری میلادی نسخه دوم رابط کاربری One UI را به همراه اندروید Q برای اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود عرضه خواهد کرد. در واقع نسخه دوم رابط کاربری نسبتا جدید شرکت به همراه بسته بزرگ به‌روزرسانی برای گوشی‌های پرچم‌دار ارایه می‌شود و در ادامه کار و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی کار انتشار این آپدیت برای گوشی‌های میان‌رده و نسبتا قدیمی‌تر نیز آغاز خواهد شد. در این میان اسمارت‌فون‌های خانواده گلکسی S11 با نسخه 2.1 از One UI عرضه خواهند شد. اتفاقی مشابه که برای گوشی‌های سری گلکسی S10 نیز افتاد و این خانواده با نسخه 1.1 از One UI وارد بازار شدند.

اگر از ویژگی‌های جدید رابط کاربری سامسونگ بپرسید، باید گفت اطلاعات زیادی در دسترس نیست. با این وجود بسیاری از کاربران شرکت کره‌ای امیدوارند بیشتر ویژگی‌های معرفی شده در کنفرانس Google I/O به همراه این رابط کاربری معرفی و ارایه شوند. در گزارش SamMobile آمده است که One UI 2.0 تمامی قابلیت‌های بیان شده برای Digital Wellbeing را به همراه خواهد داشت. در خصوص ویژگی‌های خاص این رابط کاربری نیز اطلاعات چندانی منتشر نشده است. بسیاری اعتقاد دارند عمده قسمت تغییرات نصیب بیکسبی می‌شود که از جنبه‌های مختلف بهبود خواهد یافت.

خوشبختانه سامسونگ نسخه جدید رابط کاربری One UI را بر روی اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 8 و 9 و همچنین گلکسی S8 و گلکسی S9 نیز ارایه خواهد کرد. با توجه به این که قرار است رابط کاربری جدید شرکت به همراه به‌روزرسانی اندروید Q عرضه شود، می‌توان به یقین گفت که اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 10 با نسخه حال حاضر روانه بازار خواهند شد. چرا که این محصولات در هفتم آگوست رونمایی می‌شوند و اندروید Q در اواخر آگوست معرفی خواهد شد. روی هم رفته باید تاریخ واقع‌بینانه برای ارایه به‌روزرسانی اندروید Q و نسخه دوم One UI را اواخر سال 2019 تا اوایل سال 2020 بدانیم. معمولا شرکت در این بازه زمانی اقدام به عرضه آپدیت‌های مختلف برای هندست‌های تولیدی خود می‌کند.

1 در مورد “سامسونگ نسخه دوم رابط کاربری One UI را به همراه اندروید Q عرضه خواهد کرد”

  1. فیثا غورث قورو دبه

    سلام من یه سوال دارم،میشه از رابط one ui به رابط experienceبرگشت ؟ این رابط one. Ui بشدتت مضحکه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH