محصول متفاوت اندرویدی ایسر؛ Liquid Z5 با ظاهری ویندوزی!

Acer-Liquid-Z5-Available-2

در اوایل این ماه، کمپانی ایسر یکی از خوش‌ قیمت‌ترین گوشی‌های اندرویدی خود را با نام Liquid Z5 معرفی کرد. این محصول در هفته‌های آینده، عرضه خواهد شد. اما خبر خوب آن است که این اندرویدی خوش‌قیمت، هم‌اکنون در برخی از بازارهای اروپا و همچنین در تایوان، برای فروش در دسترس قرار گرفته است.

در بررسی‌های اولیه این محصول در نمایشگاه CES، گفته شد که Liquid Z5 همانند نسخه Z3 خود، دارای ویژگی‌هایی از جمله مدهای سریع و یک لانچر ساده می‌باشد. طراحی رابط کاربری، آنقدر ساده است تا کاربرانی که برای اولین بار طعم سیستم عامل اندروید گوگل را می‌چشند، در منوهای پیچیده گم نشوند!

این ساده‌گی که در لانچر Liquid Z5 موج می‌زند، باعث شده تا محصول خوش قیمت ایسر دارای رابط کاربری مشابه ویندوز فون 8 باشد. این رابط کاربری تنها در نسخه‌ی مخصوص Z5 برای کشور تایوان، گنجانده شده است.

Liquid Z5 در فروشگاه آمازون با قیمتی در حدود 169 یورو ( 229 دلار) به‌فروش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های هیجان انگیزی که برروی این تلفن هوشمند به‌کار گرفته شده است، می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی QHD، پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی مدیاتک، دوربین 5 مگاپیکسلی،4 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه  تا 64 گیگابایت، 512 مگابایت حافظه‌ی رم و باتری  2,000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. همچنین لازم به‌ذکر است که Liquid Z5 با اندروید 4.2.2 جیلی بین ارائه می‌شود.

1 در مورد “محصول متفاوت اندرویدی ایسر؛ Liquid Z5 با ظاهری ویندوزی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH