در نشست خبری پارس ارتباط افزار اعلام شد: حضور قدرتمندتر سرورهای ایسوس در بازار ایران

در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۵، دو شرکت ایسوس و پارس ارتباط افزار با برگزاری یک نشست خبری، همکاری مجدد خود روی سرورهای ایسوس در ایران را رسانه‌ای کردند.

از این پس، شرکت قدیمی و خوش نام پارس ارتباط افزار توزیع‌کننده رسمی سرورهای ایسوس در ایران بوده و گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها را بر عهده دارد.

در ابتدای این نشست خبری، «مجید کریمی» از مدیران شرکت پارس ارتباط افزار با بیان اینکه سابقا همکاری‌هایی با برند ایسوس در ایران داشتند ولی به دلایلی قطع شد و دوباره از سال گذشته این همکاری و ارتباط برقرار شده است؛ خبر داد برند ایسوس در ایران ماندگار است و می‌خواهد فعالیت کند.

کریمی اشاره کرد برند ایسوس در اوج تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی به حضور پر رنگ خود در ایران ادامه داده و اکنون نیز می‌خواهد فعالیت‌هایش را گسترش دهد. حضور مستمر ایسوس در ایران، یکی از برگ‌های برنده این شرکت در مقایسه با شرکت‌های امریکایی به‌ویژه در بحث سرورها است.

مدیر ارشد پارس ارتباط افزار اشاره کرد این شرکت می‌خواهد روی تمام مدل‌های سرورهای ایسوس ضمانت کالا و گارانتی ۳ ساله تعویض بدهد و اصالت کالا را تضمین کند.

سرورهای ایسوس یکی از برندهای مطرح و رده بالای بازار هستند که از ویژگی‌هایی مانند عدم انحصار در قطعات و پیکربندی، قیمت مناسب، کیفیت بالای محصول، سرعت و قدرت بی‌نظیر و مثال‌زدنی، نوآوری و تنوع سود می‌برند و سهم بالایی از بازار سرورهای دنیا را تصاحب کردند.

تضمین اصالت کالا و گارانتی سه ساله

سرورها محصولاتی استراتژیک و حیاتی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها هستند. شرکت‌های دولتی باید از برندهایی استفاده کنند که امنیت و سطح کیفیت آن‌ها تضمین شده باشد و نماینده شرکت فروشنده همیشه در بازار برای ارائه خدمات و تعویض سرور معیوب آماده باشد.

در سال‌های اخیر، بسیاری از برندهای سرور در بازار ایران به خاطر شرایط اقتصادی یا تحریمی حضور ندارند یا به صورت جنس تقلبی و از رده خارج عرضه می‌شوند. برخی برندها هم بدون گارانتی عرضه می‌شوند که فاقد اعتبار لازم هستند.

دولت ایران روی سرورها حساسیت ویژه‌ای دارد و حتی دستورالعمل‌هایی برای بومی‌سازی آن‌ها داده که در آینده‌ای نزدیک خبرهای رسمی آن منتشر می‌شود.

سرورهای ایسوس تنوع کالایی بسیار بالایی دارند و از سرورهای ایستاده و قابل نصب در رک، شتابدهنده‌های گرافیکی، سرورهای ذخیره‌سازی، ایستگاه‌های کاری و تجهیزات جانبی تشکیل می‌شوند.

این سرورها در پروژه‌ها و شرکت‌های بزرگی مانند شرکت بنز، فولکس واگن، لیگ فوتبال بوندس لیگای آلمان، شرکت‌های استخراج نفتی، نیروگاه‌های هسته‌ای، کارخانه‌های تولید محصولات شرکت سامسونگ، سیستم‌های هوش مصنوعی انویدیا و حتی بازی‌های مسابقات تنیس ویمبلدون استفاده می‌شوند.

محصولات سرور ایسوس هر ساله برنده‌ها ده‌ها جایزه و مدرک نوآوری، کیفیت و قدرت از موسسه‌های معتبر شده و دارای فناوری‌های اختصاصی ایسوس برای پردازش‌های سنگین و لحظه‌ای هستند.

1 در مورد “در نشست خبری پارس ارتباط افزار اعلام شد: حضور قدرتمندتر سرورهای ایسوس در بازار ایران”

  1. موبایلمو دادم به موبایل ایرانیان خیابان حافظ تابا گارانتی قطب نمای گوشی رو تعمیرکنن نه تنها درست نشد بلکه otg موبایل رو هم خراب کردن. بلد نیستید جمعش کنین تا یه برند دیگه بخریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH