اولین عکس گرفته شده با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ لو رفت!

امروز اولین عکس گرفته شده با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ افشا شد. گفته می‌شود احتمالا یکی از گوشی‌های ردمی مجهز به این حسگر قوی خواهد بود.

ماه مه امسال بود که سامسونگ از سنسوری با بالاترین رزولوشن رونمایی کرد. این حسگر که ISOCELL Bright GW1 نام دارد، نه‌تنها دارای بالاترین وضوح تصویر است بلکه کوچک‌ترین سایز پیکسل را هم دارد. شش هفته بعد از آن، اولین نمونه عکس‌های گرفته‌شده با این سنسور، توسط شرکت Realme منتشر شد. این شرکت گرچه چندان شناخته‌شده نیست، اما بخشی از هولدینگ BBK است که شامل مجموعه‌ای از برندهای معروف مانند اوپو، وان‌پلاس و ویوو می‌شود.

امروز صبح، توییتی از طرف افشاگر معروف، Ice Universe، منتشر گردید که شامل عکس گرفته‌شده‌ای با سنسور GW1 سامسونگ بود. این عکس، ظاهرا با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یکی از گوشی‌های ردمی که هنوز رونمایی نشده گرفته شده است. سال گذشته، شیائومی گوشی‌های خود را به خطوط تولید جداگانه‌ای تقسیم نمود: برند می (Mi) که شامل مدل‌های بالارده می‌شد و برند ردمی (Redmi) که بیشتر بر روی مدل‌های مقرون‌به‌صرفه تمرکز داشت. شیائومی علاوه بر اینها، یک گوشی گیمینگ به اسم بلک شارک (مختص خود شرکت) و پرچم‌داری به نام پوکوفون نیز دارد.

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ، در محیط‌های کم‌نور از قابلیت ترکیب پیکسل‌ها استفاده می‌کند (یعنی، ترکیب داده‌های موجود در چهار پیکسل برای ایجاد یک پیکسل) تا تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی روشن و واضحی تولید نماید. در یک محیط روشن، امکان گرفتن عکس‌های ۶۴ مگاپیکسلی «پر از جزئیات» امکان‌پذیر است.

Ice Universe، قبلا توییت کرده بود که «آغازبه‌کار جهانی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ، با یکی از مدل‌های مرموز سری A خواهد بود؛ اما شروع‌ محلی و منطقه‌ای آن، با یکی از مدل‌های مرموز ردمی.» با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ هنوز از گلکسی A90 رونمایی نکرده، می‌توانستیم این احتمال را بدهیم که شاید A90، همان مدل گلکسی A «مرموز» باشد. اما مشخصاتی که اخیرا از این هندست لو رفته، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را در پشت آن نشان می‌دهد. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که گوشی ناشناخته ردمی، اولین هندستی باشد که حسگر GW1 را در درون خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH