طرح رجیستری

شرکت‌های نفتی جای خود را به شرکت‌های آی‌تی می‌دهند!

با پیچیده شدن بحث صادرات نفت و کاهش شدید درآمدهای نفتی کشورمان، توجه به حوزه‌های دیگر اقتصادی بیش از پیش شده و طبق گفته وزیر ارتباطات به‌زودی شرکت‌های آی‌تی جای شرکت‌های نفتی را خواهند گرفت که قطعا پیش‌بینی دلچسبی برای اهالی این حوزه خواهد بود.

به گزارش آی‌تی‌رسان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان گفت: اقتصاد دیجیتال به‌زودی جایگزین اقتصاد نفتی خواهد شد و در رتبه‌بندی بالاتری قرار خواهد گرفت. به‌زودی شرکت‌های فناوری اطلاعات جای شرکت‌های نفتی را می‌گیرند و نباید جلوی فناوری را گرفت و با آن جنگید چرا که آینده روشن جوانان در گرو این موضوع است.

گفتنی است که قبل از این نیز روحانی، رئیس جمهور کشورمان گفته بود که استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین توانسته‌اند در 5 سال اخیر اشتغال خوبی را ایجاد کنند و نقش بزرگی در این زمینه ایفا نمایند. وی در سخنرانی اخیر گفته بود که کسب‌و‌کارهای جدید و پیشرفت اینترنت باعث شده تا امنیت و رفاه بیشتری برای جامعه ایجاد شود. روحانی گفته بود حالا افراد مختلف در روستاها نیز امکان دسترسی به اینترنت دارند و با استفاده از کسب‌وکارهای نوین اقدام به فروش محصولات‌شان می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH