هواوی

هواوی به‌روزرسانی اندروید پای را برای 10 اسمارت‌فون دیگر خود ارایه می‌کند

حدود سه ماه پیش بود که هواوی لیست 49 اسمارت‌فونی که به‌روزرسانی EMUI 9.1 بر پایه اندروید پای را دریافت خواهند کرد، منتشر کرد. چهار هندست میت 20، میت 20 پرو، میت 20 X و میت 20 RS پورش دیزاین در حال حاضر با نسخه بتای سیستم عامل گفته شده کار می‌کنند.

چندی پیش این شرکت چینی 10 اسمارت‌فون دیگر را نیز به لیست هندست‌هایی که EMUI 9.1 را دریافت خواهند کرد، اضافه نمود. گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین، میت RS پورش دیزاین، P20، نوا 3، P20 پرو، آنر 10، آنر V10 و آنر پلی اسمارت‌فون‌هایی هستند که تنها در چین EMUI 9.1 را دریافت خواهند کرد.

هواوی

به گزارش Playfuldroid، اعلام این خبر توسط هواوی همراه با ارایه جزییاتی در خصوص به‌روزرسانی نیز بوده است. از جمله این که آپدیت مذکور شامل فایل سیستمی EROFS می‌شود که فرآیند خوانش اطلاعات فلش مموری را تا حدود بیست درصد بهبود می‌بخشد. فایل سیستمی جدید این به‌روزرسانی با استفاده از روش‌های تازه در فشرده‌سازی، تا 2 گیگابایت از فضای حافظه را نیز خالی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به GPU Turbo 3.0 اشاره کرد که قابلیتی مخصوص گیمرها محسوب می‌شود و ضمن بهبود تجربه بازی با اسمارت‌فون، مصرف باتری را تا حدود زیادی حین اجرای بازی‌های سنگین کاهش می‌دهد. همانطور که اشاره شد، در اعلامیه شرکت هواوی تنها به کشور چین اشاره می‌شود و زمان عرضه این به‌روزرسانی برای دیگر کشورها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH