گلکسی تب اس 6

رندرهای جدیدی از گلکسی تب اس 6 به همراه کیبورد آن منتشر شد

به‌تازگی رندرهای جدیدی از تبلت سامسونگ با نام گلکسی تب اس 6 (Galaxy Tab S6) منتشر شده است. درحالی که اکثر کاربران، معرفی جدیدترین پرچمدار سری نوت در روز هفتم اوت (16 مرداد) را انتظار می‌کشند، احتمال می‌رود که سامسونگ در این مراسم از تبلت جدید خود نیز رونمایی کند. مدتی پیش هم مشخصات فنی و تصاویر این تبلت در اینترنت منتشر شده بودند، اما امروز هم رندرهای جدیدی از جدیدترین تبلت سامسونگ در فضای مجازی انتشار یافته است.

این رندرها توسط افشاگر معروف، ایوان بلس منتشر شده تا ما هم قادر باشیم به تبلت سامسونگ که در قالب لپ‌تاپ است، نگاه دقیقی بیاندازیم. در رندر منتشر‌شده، بدنه و تمامی لوازم جانبی گلکسی تب اس 6 به رنگ خاکستری دیده می‌شوند.

کیبورد تبلت توسط یک اتصال‌دهنده (کانکتور) جانبی به آن متصل شده است. در این بخش، دستگاه به نسل پیشین خود، یعنی گلکسی تب اس 5 ای شباهت زیادی دارد. اتصال کیس کیبورد به پوشش پشتی تبلت نیز احتمالا از طریق آهن‌ربا انجام می‌شود. بدنه پشتی دستگاه نیز توسط کیس کیبورد که نقش پایه (استند) را نیز ایفا می‌کند، پوشانده شده است. با استفاده از این پایه می‌توان تبلت را در هر زاویه‌ای قرار داد.

انتظار می‌رود که جدیدترین تبلت سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایش 10.5 اینچی سوپر‌آمولد باشد. از سایر مشخصات فنی این دستگاه نیز می‌توان به پردازنده جدید شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون 855، دوربین دوگانه در پشت دستگاه و باتری 6840 میلی‌آمپری اشاره کرد.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رویداد آنپکد سامسونگ، احتمال می‌رود که خبرهای بیشتری راجع‌به این تبلت در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH