دوم

نسخه اصلی بازی دوم بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد

در سال 1993 بازی نه چندان بزرگی به نام دوم که توسط استودیوی کوچکی تحت عنوان id Software طراحی شده بود، دنیای بازی‌ها را تحت سیطره خود درآورد. حدود 25 سال بعد، شرکت Bethesda تصمیم گرفت عنوانی از این بازی کلاسیک را بر روی پلت‌فرم‌های جدید، شامل ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS عرضه کند.

دوم

در حالی که نسخه اصلی DOOM به همراه شماره‌های دوم و سوم آن برای دانلود در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، سوییچ و ایکس‌باکس وان قرار دارد، تنها نسخه اصلی و نسخه دوم برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر شده است. برای بازی کردن این عناوین می‌توانید آنها را به قیمت پنج دلار از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. نسخه اصلی بازی به همراه تمامی محتواهای طراحی شده در سال 1993 قابل دریافت است. Doom II نیز شامل تمامی مستر لول‌ها و 20 مرحله‌ای که توسط افراد مختلف طراحی شده‌اند، می‌شود.

دوم

اگرچه نسخه کلاسیک دوم از سال 2009 در دسترس کاربران دستگاه‌های iOS بود، اما این اولین بار است که نسخه اصلی و دوم آن برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود. برای بازی کردن دوم مشکل کوچکی نیز وجود دارد که آن هم مربوط می‌شود به داشتن یک حساب کاربری Bethesda. البته شرکت اعلام کرده است که این قسمت انتخابی خواهد بود و کاربران می‌توانند در صورت تمایل آن را تغییر دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH