فروش 2 میلیون دستگاهی اسمارت‌فون‌های سری نوا 5 هواوی ظرف مدت 1 ماه

شرکت هواوی با معرفی 3 گوشی جدید در روز 21 ژوئن از سری نوا 5 خود رونمایی کرد. در این مراسم از تراشه جدید کایرین 810 نیز رسما رونمایی شد. این تراشه احتمالا در بسیاری از محصولات میان‌رده آینده کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تنها 5 هفته پس از برگزاری رویداد مذکور، هواوی اعلام کرد که فروش اسمارت‌فون‌های نوا 5 این شرکت به 2 میلیون دستگاه رسیده است. سری نوا 5 شامل مدل‌های نوا 5i، نوا 5 و نوا 5 پرو است. جدیدترین هندست 4 دوربینه این سری با نام نوا 5i پرو در روز جمعه عرضه شد؛ لذا مدل مذکور در دستیابی هواوی به چنین موفقیتی، تاثیرگذار نبوده است.

بیانیه هواوی به‌دنبال فروش درخشان این برند برای چهارمین هفته متوالی منتشر شد و آمار مذکور نیز تنها به گوشی‌های ارایه شده در بازار چین مربوط می‌شود. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که فروش دستگاه‌های نوا 5 در بازارهای غیربومی به چه ترتیب خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، گزارش بعدی در خصوص فروش چشمگیر گوشی‌های چهارگانه سری نوا 5 شامل نوا 5i پرو در روز 2 آگوست منتشر می‌شود. این هندست‌ها مطابق روال معمول از طریق وب‌سایت‌های Vmall.com و JD.com عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH