اوپو از نمایشگر آبشاری با لبه‌های کاملا خمیده رونمایی می‌کند

با گذر زمان شاهد رونمایی از نوآوری‌های برند اوپو بوده‌ایم و این‌بار با یک ابتکار جدید دیگر سروکار داریم. این کمپانی اخیرا از الگوی دوربین جلویی در زیر نمایشگر رونمایی کرد و اکنون نیز مشغول آماده‌سازی نمایشگری با لبه‌های خمیده 88 درجه‌ای، بدون وجود هرگونه دکمه در طرفین آن است. این صفحه‌نمایش، Waterfall Screen (نمایشگر آبشاری) نام‌گذاری شده است و از نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه تقریبا 100 درصدی و حواشی فوقانی و تحتانی بسیار باریک بهره می‌گیرد.

تصاویر نمایشگر آبشاری شرکت اوپو

برایان شن؛ معاون ارشد کمپانی، تصاویر مربوط به این نمایشگر را از طریق حساب کاربری شخصی خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر نموده است. دقایقی پس از این اقدام، وبلاگ‌نویسان و نمایندگان رسانه‌های مختلف نیز ویدیوها و تصاویر متحرک مربوط به تجربه بررسی این دستگاه را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند.

مقایسه نمایشگر آبشاری اوپو با اسمارت‌فون اوپو فایند X

نمایشگر جدید در مقایسه با پنل به‌کارگیری شده در اوپو فایند X باریک‌تر است؛ اما متاسفانه نمای پشتی دستگاه قابل مشاهده نیست.

یک گوشی حقیقی با نمایشگر آبشاری طی سال آینده عرضه خواهد شد. پس از معرفی دوربین زیر نمایشگر و مکانیسم آسانسوری در اسمارت‌فون اوپو فایند X، توسعه نمایشگر آبشاری اقدام هیجان‌انگیز دیگری از جانب کمپانی اوپو به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH