اپل

گزارش سه ماهه مالی سوم اپل در سال 2019 منتشر شد؛ سقوط آی‌فون و رشد اپل واچ!

اپل به تازگی گزارش سه ماهه مالی سوم خود در سال 2019 را با سود کلی 53.8 میلیارد دلاری که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته یک درصد افزایش دارد، منتشر کرده است. این افزایش در سایه موفقیت سرویس‌های مختلف اپل و همچنین فروش بالای ابزارهای پوشیدنی شرکت به دست می‌آید.

اپل

فروش کلی کوپرتینویی‌ها با مبلغ 25.1 میلیارد دلار در آمریکا نسبت به 24.5 میلیارد دلار در مدت زمان مشابه سال گذشته، افزایش داشته است، اما سود کلی این شرکت در چین و اروپا با کاهش مواجه بوده است. در این میان بازار ژاپن نیز با رشد 9.5 درصدی و همچنین آسیا-اقیانوسیه با همین مقدار رشد از جمله بازارهای سودده اپل محسوب می‌شوند. اما نکته جالب در این خصوص مربوط به کاهش فروش آی‌فون در مقایسه با سال گذشته می‌شود. با این وجود سرویس‌های مختلف شرکت و همچنین ابزارهای پوشیدنی جور آی‌فون را به خوبی کشیده‌اند. البته به دلیل این که محصولاتی از قبیل اپل واچ و ایرپادها به صورت کلی تحت عنوان ابزارهای پوشیدنی شناخته می‌شوند، نمی‌توان به صورت تفکیکی آمار فروش هر یک را مشخص کرد.

در سه ماهه مالی بعد، اپل به دنبال رونمایی و عرضه آی‌فون 11 و مک‌بوک 16 اینچی خواهد بود. همچنین به زودی از کارت اعتباری این شرکت تحت عنوان Apple Card در آمریکا رونمایی خواهد شد. میزان گردش مالی در Apple Pay هر لحظه در حال افزایش است و عرضه این کارت می‌تواند نقطه عطفی برای این سرویس سیب گازخورده باشد. تیم کوک نیز تایید کرده است که از ماه آینده میلادی اپل کارد در آمریکا در دسترس خواهد بود. همچنین کوک اعلام کرده است که مالکیت یک میلیارد دلاری این شرکت از تجارت مودم شرکت اینتل موجبات علمی و اقتصادی فراوانی برای اپل خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH