گلکسی S9 اکتیو

رندر مطبوعاتی گوشی جان‌سخت گلکسی S9 اکتیو لو رفت!

به‌تازه‌گی رندر مطبوعاتی گوشی گلکسی S9 اکتیو افشا شده است. این هندست که جزو اسمارتفون‌های جان‌سخت سامسونگ به شمار می‌آید، دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی با پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ است.

همانطور که در جریان هستید، سامسونگ امسال یک اسمارتفون جان‌سخت به نام  Xcover 4s روانه بازار کرد که از نقطه‌نظر قیمتی، یک دستگاه میان‌رده به حساب می‌آمد. از طرفی، گوشی گلکسی S9 اکتیو که یکی دیگر از اسمارتفون‌‌های جان‌سخت این شرکت کره‌ای است با وجود اینکه اوایل سال جاری در کنفرانس MWC 2019 به نمایش گذاشته شد، اما هنوز به‌طور رسمی معرفی نگردیده است.

با این‌حال، امروز یک رندر مطبوعاتی از این گوشی، توسط وب‌سایت AndroidHeadlines منتشر گردید که برخلاف تصاویر زنده لو رفته از آن، دارای لوگو اپراتور AT&T است. متاسفانه به‌غیر از این عکس، فعلا هیچ اطلاعات دیگری درباره آن نداریم.

گلکسی S9 اکتیو

براساس گزارش‌هایی که ماه فوریه امسال منتشر شدند، گوشی گلکسی S9 اکتیو که در کنفرانس MWC 2019 به نمایش در آمد، شامل یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با روزلوشن ۲۵۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، یک پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰، یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

در این عکس، بر روی صفحه‌نمایش گوشی، تاریخ ۹ آگوست مشخص شده که ممکن است تاریخ معرفی رسمی آن باشد. اما به نظر می‌رسد که احتمال این موضوع خیلی کم باشد، چراکه سامسونگ تنها دو روز قبل از آن، یعنی در ۷ آگوست، از گلکسی نوت ۱۰ خود رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH