سامسونگ در حال توسعه گلکسی S9 اکتیو است

با توجه به کدنام‌های منتشر شده در وب‌سایت XDA Developers، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال ساخت نسخه اکتیو پرچم‌دار آینده خود است. این لیست برگرفته از چند فایل XML بوده که مربوط به نسخه بتا اندروید 8 منتشر شده برای گلکسی نوت 8 است.

در این لیست می‌توانیم سه کدنام star2 ،star و astarqlte را مشاهده کنیم که نشان می‌دهد، نسخه اکتیو وجود دارد. دو کد نام Star و Star2 مربوط به گلکسی S9 و S9 پلاس است، بنابراین کدنام astarqlte برای یک نسخه دیگر استفاده می‌شود.

ما کاملا مطمئن نیستیم که سومین نسخه همان گلکسی S9 اکتیو باشد و ممکن است این کدنام مربوط به یک نسخه کاملا جدید باشد. با این حال با توجه به روند چند ساله معرفی پرچم‌داران سامسونگ، می‌توان گفت که سومین نسخه همان گلکسی S9 اکتیو خواهد بود. هم‌چنین استفاده از حرف “a” در ابتدای این کدنام می‌تواند به اختصار نشانه Active باشد. همان‌طور که حرف “Q” مربوط به استفاده از چیپست کوالکام است.

این موضوع بدان معناست که گلکسی S9 اکتیو از چیپست اسنپدارگون 845 استفاده خواهد کرد، از این رو می‌توان انتظار داشت که به صورت انحصاری برای بازار ایالات متحده عرضه شود. مطابق هرساله انتظار می‌رود سامسونگ، سومین نسخه از پرچم‌دار خود را با مدتی تاخیر معرفی و روانه بازار کند. به این ترتیب نباید انتظار داشت که در تاریخ 25 فوریه، هر سه مدل به صورت هم‌زمان معرفی شوند.

علاوه بر این، لیست منتشر شده چندین هندست ناشناخته از سامسونگ را هم نشان می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به گلکسی C10، گلکسی C10 Plus، گلکسی Note 9، گلکسی Tab A 10.1 2018، گلکسی Tab E 2018، گلکسی Tab S4، گلکسی J2 2018، گلکسی J3 Neo، یک ورژن ناشناخته دیگر از خانواده گلکسی J3، گلکسی J6، گلکسی J7، یک نسخه دیگر از گلکسی J7، گلکسی J8 و چندین کدنام مربوط به نسخه‌های ناشناخته اشاره کرد. به نظر می‌رسد 2018، سالی بسیار فعال برای این غول کره‌ای خواهد بود.

3 در مورد “سامسونگ در حال توسعه گلکسی S9 اکتیو است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH