اندروید پای برای U11

اچ‌تی‌سی U11 به اندروید 9.0 پای به‌روزرسانی شد

کاربران اروپایی بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، آپدیت گوشی اچ‌تی‌سی U11 به سیستم عامل اندروید 9.0 پای را دریافت کردند.

همانطور که می‌دانید اچ‌تی‌سی زمانی جزو اولین شرکت‌هایی بود که آپدیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید را به‌محض انتشار آنها از طرف گوگل، بر روی دستگاه‌های خود ارایه می‌کرد. اما متاسفانه این‌روزها اوضاع برای این شرکت تایوانی به‌کلی تغییر کرده است؛ بطوریکه نه تنها اسمارتفون‌های پرچمدار آن با مشکل به‌روزرسانی مواجه هستند بلکه میان‌رده‌های شرکت هم از این موضوع مستثنی نبوده‌اند.‌

برای مثال، گوشی اچ‌تی‌سی U11 که دو سال پیش روانه بازار گردید، هنوز به سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای به‌روزرسانی نشده است. گرچه اچ‌تی‌سی تلاش کرد تا این کار را در ماه مه امسال انجام دهد، اما متاسفانه با شکست مواجه شد. گویا کاربران تایوانی، گزارش‌هایی مبنی بر بریک شدن و بالا نیامدن گوشی‌های خود بعد از نصب آپدیت مذکور داده بودند.

البته اچ‌تی‌سی ماه گذشته با حل مشکل فوق، ارایه اندروید ۹.۰ پای را مجددا در تایوان از سر گرفت، اما درباره امکان در دسترس بودن آن برای کاربران سایر کشورها چیزی اعلام نکرد. حالا امروز چندین منبع از جمله Reddit تایید کرده‌اند که کشورهای اروپایی، بعد از یک انتظار طولانی، اندروید ۹.۰ پای را برای اچ‌تی‌سی U11 دریافت خواهند نمود.

گزارش‌ها، ارایه این سیستم عامل برای گوشی اچ‌تی‌سی U11 را در کشورهای بلژیک، ایتالیا و سوئیس تایید کرده‌اند و احتمال زیاد می‌رود که این اتفاق به همه مناطق اروپا گسترش یابد. البته هنوز درباره امکان دسترسی کاربران آمریکایی به آپدیت مذکور اطلاعی در دست نیست، اما امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر بیافتد.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی U11 به اندروید 9.0 پای به‌روزرسانی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH