گوگل پیکسل 4

پیکسل 4 گوگل مجهز به قابلیت نجات جان کاربر خواهد بود!

گوگل کماکان به افشای اطلاعات جدید درباره گوشی پیکسل ۴ ادامه می‌دهد. حالا شرکت، بعد از توضیحاتی که درباره چگونگی باز کردن قفل پیکسل ۴ به کاربران داده بود، اعلام کرده است که گوشی‌های پیکسل با یک قابلیت جدید نجات جان کاربر در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

ویژگی جدید به کاربران اجازه خواهد داد تا اطلاعات خود را درباره نوع کمکی که به آن نیاز دارند و همچنین موقعیت جغرافیایی‌شان را، بدون آنکه نیازی به صحبت کردن داشته باشد، در اختیار اورژانس قرار دهند. به گفته گوگل، این قابلیت بر روی گوشی‌های پیکسل و چند دستگاه اندرویدی برگزیده، در دسترس خواهد بود. فعلا قرار است در طول چند ماه آینده، فقط کاربران آمریکایی قادر به استفاده از آن باشند.

روش کار با ویژگی جدید به این‌صورت است که خیلی ساده بر روی دکمه‌های تماس با اورژانس، آتش‌نشانی یا پلیس فشار خواهید داد و تماس اضطراری شما از طریق یک سرویس صوتی خودکار به مراکز فوق ارسال خواهد شد. گوگل می‌گوید که این سرویس، به‌طور مستقیم بر روی گوشی کار خواهد کرد و اطلاعات، بین کاربر و مرکز اورژانس باقی خواهد ماند. قابلیت جدید همچنین صرف‌نظر از اینکه اتصال دیتا شما برقرار باشد یا نه، کار خواهد کرد.

گوشی پیکسل ۴

به‌علاوه، کاربر می‌تواند به‌محض فعال شدن سرویس، در هر لحظه از تماس مستقیما با اپراتور مرکز صحبت کند. روشن است که اطلاعات مربوط به موقعیت کاربر از طریق GPS استخراج خواهد شد، اما این داده‌ها به صورت صوتی در اختیار اورژانس قرار خواهند گرفت.

گوگل برای اطمینان از عملکرد خوب این قابلیت بر روی گوشی پیکسل ۴ سعی کرده تا بازخوردهای مربوط به آن را از سازمان‌های سلامت عمومی مانند National Emergency Number Association جمع‌آوری کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH