شرکت ال‌جی از اسمارت‌فون K30 2019 با تراشه اسنپ‌دراگون 425 رونمایی کرد

شرکت ال‌جی از جدیدترین هندست مقرون‌به‌صرفه خود تحت‌عنوان X2 2019 در کره‌جنوبی رونمایی کرد. این اسمارت‌فون با یک پردازنده 4 هسته‌ای، نمایشگر اچ‌دی پلاس فاقد ناچ و یک دوربین پشتی منفرد عرضه خواهد شد. قیمت‌گذاری دستگاه در کره‌جنوبی معادل 198 هزار وون کره است؛ اما انتظار می‌رود این هندست با برچسب قیمتی حدودا 160 دلاری در سراسر جهان عرضه شود.

ال‌جی همچنین اعلام کرده که این گوشی در برخی کشورهای اروپایی شامل آلمان، ایتالیا و لهستان و منطقه آمریکای‌شمالی با نامی متفاوت یعنی ال‌جی K30 2019 عرضه خواهد شد.

این هندست با تراشه اسنپ‌دراگون 425، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. همچنین امکان ارتقا فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد.

دوربین پشتی گوشی مجهز به یک حسگر 13 مگاپیکسلی است؛ در حالی‌که دوربین سلفی دستگاه از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی با درگاه میکرو USB، سیستم‌عامل اندروید پای و کلیه گزینه‌های ارتباطی نظیر NFC، بلوتوث ورژن 5.0 و وای‌فای 802.11 a/b/g/n سایر مشخصات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

این گوشی با مدل رنگی جدید مشکی شفقی عرضه خواهد شد و بر اساس اظهارات اوه سئونگ‌جین؛ مدیر بازاریابی واحد موبایل ال‌جی، اسمارت‌فون X2 2019 برای آن‌دسته از کاربرانی که به کلیه قابلیت‌های ضروری یک گوشی اهمیت می‌دهند؛ گزینه ایده‌آلی به‌شمار خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH