فروش ریل‌می

میزان فروش تلفن‌های هوشمند برند ریل‌می به 10 میلیون عدد رسید

هنگامی که برند اوپو ریل‌می اولین تلفن خود را با نام ریل‌می 1 (Realme 1) در سال 2018 میلادی به بازار عرضه کرد، اکثر کاربران از قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب این تلفن صحبت می‌کردند. این برند پس از 14 ماه حضور در بازار اسمارتفون‌ها و عرضه 11 تلفن هوشمند سرانجام به فروش 10 میلیونی دست پیدا کرد تا به باشگاه وسیع تولیدکنندگان بزرگ تلفن‌های هوشمند بپیوندد.

صفحه رسمی برند ریل‌می در شبکه اجتماعی Weibo نیز پوستری به مناسبت فروش 10 میلیونی تلفن‌های خود منتشر کرد که در آن به زمانی معرفی ریل‌می 1 در ماه مه 2018 تا جولای 2019 اشاره شده است. با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که این برند چینی در هر روز بیش از 22000 تلفن را به فروش رسانده و همین موضوع باعث موفقیت چشمگیر آن‌‌ها شده است.

در ابتدا لازم است تا مشاهده‌ای به تاریخچه کوتاه این برند داشته باشیم. اولین تلفن ریل‌می با نام اوپو ریل‌می 1 به بازار عرضه شد. علت وجود نام اوپو در این تلفن به دلیل مالکیت آن بر ریل‌می است. سپس اسمارتفون‌های ریل‌می 2 و ریل‌می 2 پرو بدون نام اوپو در اختیار مشتریان قرار گرفتند. اسمارتفون‌های ریل‌می 3 و ریل‌می 3 پرو نیز در صحنه حاضر شدند و تاکنون نیز نمایش بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته‌اند. هم‌اکنون، جدیدترین و قدرتمندترین اسمارتفون این برند با نام ریل‌می ایکس همراه با تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 730 و دوربین سلفی پاپ‌آپ معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین دلایل فروش خوب محصولات این برند چینی به قیمت و مشخصات فنی آن مربوط می‌شود. بنابراین تنها سخن ما به این شرکت، عرض تبریک بابت موفقیت آن‌ها است و انتظار داریم که این برند با عرضه تلفن‌های جدید با قیمت مناسب در بازار گسترده تلفن‌های هوشمند موفق بماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH