اولین تصویر از گوشی تایزنی سامسونگ با نام ZEQ9000؛ پلاستیکی خوش‌ چهره!

samsung-zeq-9000-02

به‌تازگی یک وب‌سایت کره‌ای، تصویری از پرچم‌‎دار سامسونگ که گفته می‌شود برروی آن از سیستم عامل تایزن استفاده شده را منتشر  کرده است. این اولین گوشی هوشمند تایزنی است که سامسونگ می‌خواهد آن را به بازار عرضه نماید.

گوشی تایزنی جدید سامسونگ، ZEQ9000 نامیده می‌شود که احتمالا با مدل‌های تایزنی که قبلا می‌شناسیم یعنی SM-Z9000 و SM-Z9005 مرتبط است. نام تجاری این محصول بنا بر حدس و گمان‌ها، “Zeke” خواهد بود.

سخت است که بتوانیم تشخیص دهیم که به حرف‌های این وب‌سایت کره‌ای می‌شود اعتماد کرد یا خیر، اما عکسی که از سوی این وب‌سایت منتشر شده خیلی هم تخیلی نیست. پوشش یا بافت پلاستیکی برروی این مدل، آشنا به‌نظر می‌رسد. هم‌چنین سیستم عاملی که برروی این محصول نشان داده می‌شود با تصاویری که ماه گذشته از تایزن نسخه 2.1 درز کرد، شباهت بسیار بالایی دارد.

این منبع علاوه بر تصویر، بخشی از مشخصات سخت افزاری Zeke را فاش کرده است. سامسونگ ZEQ9000 احتمالا دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی HD و پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز برای هرهسته می‌باشد. چیزی که تا این جای کار مشخص است، Zeke تایزنی نسبت به گلکسی S4 اندرویدی، فقط کمی کوچک‌تر خواهد بود. احتمالا در تاریخ 23 فوریه در رویداد توسعه دهندگان سامسونگ، این گوشی معرفی می‌شود.

1 در مورد “اولین تصویر از گوشی تایزنی سامسونگ با نام ZEQ9000؛ پلاستیکی خوش‌ چهره!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH