کارخانه شیائومی هندوستان

نمایشگر گیمینگ شیائومی eSports در راه است؛ یک مانیتور ۳۴ اینچی انحنادار!

خبرها حاکی از آن است که اولین نمایشگر گیمینگ شیائومی به‌زودی معرفی خواهد شد. این نمایشگر ۳۴ اینچی قرار است انحنادار هم باشد.

شاید همه ما شیائومی را بیشتر به خاطر اسمارتفون‌هایش می‌شناسیم، اما این شرکت چینی در سال‌های اخیر تقریبا در همه حوزه‌های تکنولوژی وارد شده است. حالا بنا به گزارشی که به‌تازه‌گی منتشر گردیده، به نظر می‌رسد که گام بعدی شیائومی ساخت مانیتورهایی است که مختص گیمرها خواهد بود.

گزارش‌ها ادعا می‌کنند که شرکت در حال کار بر روی یک نمایشگر انحنادار ۳۴ اینچی به نام eSports است که مختص گیمرها ساخته شده و احتمالا ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد. به‌غیر از سایز و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی نمایشگر گیمینگ شیائومی اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست. البته گفته می‌شود که وضوح تصویر آن، +QHD با نسبت ۲۱:۹ خواهد بود.

نمایشگر گیمینگ شیائومی

این برای اولین بار نیست که شیائومی در عرصه گیمینگ وارد می‌شود. شرکت قبلا لپ‌تاپ گیمینگ Mi 2019 را معرفی کرده بود؛ ضمن اینکه برندی مانند بلک شارک هم که تابه‌حال چندین اسمارتفون مخصوص بازی عرضه کرده است، تحت نام این شرکت چینی فعالیت می‌کند.

ظاهرا، شیائومی پیش‌بینی کرده است که نیاز به چنین نمایشگرهایی در حال کاهش یافتن است و چه بهتر که بتواند این دستگاه‌ها را با قیمت پایین‌تر تولید کند. محصولات شیائومی معمولا به این معروفند که اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند و خوشبختانه این نمایشگر ۳۴ اینچی انحنادار هم از این امر مستنثنی نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH