اسمارت‌فون ال‌جی V60 ThinQ احتمالا به همراه نمایشگر دوگانه عرضه خواهد شد

شرکت ال‌جی قصد دارد تا طی حدودا 3 هفته آینده و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2019 از اسمارت‌فون ال‌جی V60 ThinQ رونمایی کند. در این میان، رسانه‌های مختلف با حضور در مراسم و پوشش کلیه ابعاد آن، افراد علاقه‌مند به روش‌های خلاقانه جهت افزایش اندازه نمایشگر گوشی را در جریان اخبار قرار می‌دهند. در یکی از این روش‌های ابتکاری، گوشی از نمایشگر گران‌قیمت خم‌شونده در بخش میانی استفاده نخواهد کرد.

ظاهرا این روش دقیقا همان الگویی است که ال‌جی در جدیدترین تیزر اسمارت‌فون V60 خود به آن اشاره نموده است. این تیزر تنها در کشور کره منتشر شده است. ظاهرا این هندست از ورژن ارتقایافته ابزارجانبی نمایشگر دوگانه ال‌جی بهره خواهد برد.

با معرفی اسمارت‌فون V50 ThinQ، ال‌جی از طراحی کاملا جدید این هندست رونمایی کرد. چنین اقدامی با هدف ارایه مزایایی ملموس‌تر از مشخصات پیشرفته و اتصال 5G به کاربران هندست فوق اجرا شد. اما مشخصه متمایزکننده گوشی، ابزاری جانبی موسوم به نمایشگر دوگانه ال‌جی است که خریداری آن توسط کاربران کاملا اختیاری خواهد بود.

ال‌جی در عوض به‌کارگیری طراحی نمایشگر تاشو و افزایش پیچیدگی و هزینه ساخت هندست، با ارایه قابلیت اضافه شدن نمایشگر دوم در مواقع لزوم، امکان افزایش 2 برابری فضای حقیقی نمایشگر را در اختیار کاربران اسمارت‌فون V50 ThinQ قرار داد. این نمایشگر از طریق لولاهای مستحکم با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای به دستگاه متصل می‌شود و در زمان باز شدن با ایفای نقش به‌عنوان نیمه دوم نمایشگر یک گوشی تاشو مفید واقع خواهد شد. در عین‌حال این ساختار با مشکلات برخی الگوهای طراحی نظیر گوشی‌های تاشو دست‌به‌گریبان نخواهد بود.

ال‌جی ادعا کرده که با وجود نمایشگر دوگانه خود، بدون تخلیه جیب کاربر و پافشاری روی یک فناوری اثبات نشده، بیش‌ترین ارزش افزوده را برای یک گوشی تاشو ارایه خواهد کرد. اگرچه این کمپانی، نمونه‌های آزمایشگاهی نمایشگرهای تاشو را در اختیار داشته و به منظور فخرفروشی در بازار از یک تلویزیون با نمایشگر جمع‌شونده نیز رونمایی کرده است.

ال‌جی به بیش از 90 سناریوی کاربردی در 20 رده مختلف که با وجود متعلقات نمایشگر دوگانه و نرم‌افزار همراه آن امکان‌پذیر شده؛ اشاره نموده است. ال‌جی با رنگ و لعاب فراوان به چندین مورد از کاربردهای نمایشگر دوگانه در زندگی روزمره اشاره کرده است. بدین‌ترتیب کاربران اکنون می‌توانند حداکثر 3 اپلیکیشن را به‌طور هم‌زمان اجرا نمایند.

همان‌طور که می‌دانیم؛ در برخی سناریوهای انگشت‌شمار، دسترسی به 2 پنل اولد جهت کار کردن یک موهبت بزرگ به‌شمار می‌رود. گیمینگ احتمالا در صدر این فهرست جای می‌گیرد؛ چرا که کاربران می‌خواهند بازی Fortnite را بدون وجود ارقامی بزرگ در میانه نمایشگر اجرا نمایند. اما یقینا میزان بهره‌وری این مشخصه در سناریوهای پیام‌رسانی و وب‌گردی نیز برای برخی کاربران، قابل‌توجه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH