شیائومی

اسمارت‌فون خم‌شدنی شیائومی با دوربین سه‌گانه عرضه خواهد شد!

شیائومی به تازگی پتنت جدیدی را در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا یا به اختصار EUIPO در خصوص اسمارت‌فون خم‌شدنی خود به ثبت رسانده است. تصاویر منتشر شده از این پتنت طراحی صفحه نمایش‌های خم‌شدنی دوگانه را نشان می‌دهند، اما این بار دوربینی سه‌گانه نیز در پشت دستگاه وجود دارد.

شیائومی

شرکت چینی دو ویدیو از این هندست خود منتشر کرده است که در آنها نشان داده می‌شود چگونه دو صفحه نمایش به پشت پنل اصلی خم می‌شوند و دوربین دستگاه را می‌پوشانند. در ویدیوهای مذکور نحوه عملکرد دوربین نشان داده نمی‌شود، اما چیزی که از آن برمی‌آید این است که ظاهرا هیچ راهی برای استفاده از دوربین در این حالت وجود ندارد.

رندرهایی غیررسمی نیز از اسمارت‌فون خم‌شدنی شیائومی منتشر شده که دستگاه را پس از خم شدن دو صفحه نمایش در پشت پنل اصلی نشان می‌دهد. در این حالت به نحوی یک صفحه نمایش در پشت دستگاه تشکیل می‌شود، اما دوربین‌ها همچنان پوشانده شده‌اند.

اسمارت‌فون خم‌شدنی شیائومی اسمارت‌فون خم‌شدنی شیائومیاسمارت‌فون خم‌شدنی شیائومی

با این وضعیت تکلیف دوربین‌های هندست انعطاف‌پذیر شرکت چینی چه می‌شود؟ قرار بود از این اسمارت‌فون در سه ماهه مالی دوم سال جاری رونمایی شود، اما با تاخیر در عرضه گلکسی فولد توسط سامسونگ، دیگر شرکت‌ها نیز ترجیح دادند در این زمینه دست به عصا حرکت کنند. در هر صورت پس از این تاخیر، شیائومی هنوز تاریخ جدیدی برای عرضه این محصول اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH