کیس هواوی میت ۳۰ پرو

تصویر کیس هواوی میت ۳۰ پرو لو رفت؛ یک ست‌آپ دایره‌ای شکل برای دوربین‌ها

تصاویر کیس هواوی میت ۳۰ پرو افشا شد. همانطور که می‌دانید، هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو قرار است اواخر امسال رونمایی ‌شوند. در ابتدا شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه آرایش ست‌آپ دوربین این گوشی‌ها مربع شکل خواهد بود، اما حالا Ice Universe، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، یک کیس محافظ در اینستاگرام منتشر کرده که نشان‌دهنده ماژول دایره‌ای شکل برای آنهاست. ضمن اینکه در کنار آن، یک بریدگی بلند هم وجود دارد که احتمالا برای سنسورها یا اسپیکرهای دستگاه در نظر گرفته شده است.

کیس هواوی میت ۳۰

با نگاه کردن به کیس مذکور، می‌توان در لبه پایین آن یک بریدگی برای اتصال USB-C و در لبه بالای آن دو سوراخ کوچک برای اینفرارد بلستر و میکروفون نویز کنسلینگ مشاهده کرد. از آنجاییکه هواوی، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری را از دو مدل قبلی پرو پرچمدار میت خود حذف کرده بود، با اطمینان می‌توان گفت که هیچ کدام از سوراخ‌های دایره‌ای شکل، برای وصل کردن هدفون نیستند.

کیس هواوی میت ۳۰ پرو

مورد قابل توجه دیگر در کیس هواوی میت ۳۰ پرو برآمدگی‌هایی است که در لبه کناری سمت راست کیس دیده می‌شوند. اینجا معمولا جایی است که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار می‌گیرند، اما علاوه بر آنها، دو کلید دیگر هم مشاهده می‌شود که یکی از آنها در وسط لبه کناری و دیگری نزدیک به لبه پایین کیس قرار دارد. به نظر می‌رسد دومی یک سوراخ کوچک برای بندآویز گوشی و اولی یک دکمه دستیار صوتی یا یک دکمه اختصاصی برای دوربین باشد.

با این‌حال باید منتظر ماند و دید افشاگری‌های بعدی درباره این دستگاه‌ها، چه چیزهای دیگری را برای ما آشکار می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH