زمان عرضه میت ایکس

زمان عرضه هواوی میت X زودتر از سامسونگ گلکسی فولد نخواهد بود!

زمان عرضه هواوی میت X همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تقریبا شش ماه از معرفی گلکسی فولد و هواوی میت X می‌گذرد ولی هنوز معلوم نیست بالاخره کدامیک از دو غول سامسونگ و هواوی خواهد توانست، تا آخر امسال، یک دستگاه تاشو قابل‌استفاده در اختیار مشتریان قرار دهد.

گرچه این دو گوشی تاشو، طراحی‌های متفاوتی دارند، اما هر دوی آنها در مرحله تولید با مشکلاتی مواجه شده‌اند. همین موضوع باعث تاخیرهای پی‌درپی در عرضه آنها گردیده است. هرچند به نظر می‌رسد که سامسونگ تا حدودی درباره آغاز فروش دستگاه تاشو خود از ماه آینده مطمئن است، اما ظاهرا هواوی برنامه‌ای برای عرضه میت X تا ماه نوامبر ندارد. اینکه چه چیزی باعث این تاخیر شده است فعلا مشخص نیست. براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت TechRadar منتشر گردیده احتمال عرضه هواوی میت X در ماه سپتامبر به هیچ وجه وجود ندارد.

Mate X

البته اینکه چنین طراحی چالش‌برانگیزی نیاز به این همه اصلاح و آماده‌سازی داشته باشد جای شگفتی ندارد؛ به ویژه اینکه هواوی طرح اولیه میت X را با افزودن یک دوربین چهارم در پشت آن و کاهش وزن دستگاه تغییر داده است.

ضمنا گفته می‌شود هواوی نیم‌نگاهی هم به طراحی مدل بعدی میت X دارد؛ طراحی‌ای که حتی می‌تواند بسیار پیشرفته‌تر و خیال‌پردازانه‌تر از میت X باشد. هواوی به دنبال این است که  کاور پشت دستگاه را به جای فلز از گلس بسازد و این صفحات گلس را به نمایشگرهای قابل استفاده و قابل لمس تبدیل نماید. این کار، ایده یک اسمارتفون‌ تمام صفحه را به یک سطح کاملا جدیدی ارتقا خواهد داد. البته این موضوع فعلا در حد یک ایده است و احتمال دارد به واقعیت هم نپیوندد.

با این‌حال، هواوی ظاهرا سخت به دنبال این است که زمان عرضه هواوی میت X دیرتر از ماه نوامبر اتفاق نیفتد تا لااقل فصل تعطیلات کریسمس را از دست ندهد. انتظار می‌رود که در تعطیلات کریسمس شاهد حضور دستگاه‌های تاشو در بازار اسمارتفون‌ها (البته به‌جز بازار آمریکا) باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH