موتو Z2 فورس

گوشی موتو Z2 فورس از پشتیبانی موتو ماد 5G برخوردار شد

گوشی موتو Z2 فورس مجهز به قابلیت 5G گردید. ماه آوریل امسال، هندست موتو Z3 با عرضه در بازار گوشی‌های هوشمند، به‌عنوان اولین اسمارتفون 5G لقب گرفت. البته این گوشی برای استفاده از ویژگی 5G، نیاز به ماژول موتو ماد 5G داشت که جداگانه توسط شرکت ورایزن فروخته می‌شد. این ماژول به پشت دستگاه وصل شده و قابلیت‌های مذکور را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از آنجاییکه موتو ماد 5G با گوشی موتو Z4 نیز سازگار شده است، به همین‌خاطر موتورلا تصمیم گرفت تا این قابلیت را برای موتو Z2 فورس هم ارایه کند.

اخیرا بروزرسانی نرم‌افزاری جدیدی که هم عمر باتری و هم سرعت‌های دانلود را مورد توجه قرار داده بود برای هر دو گوشی موتو Z2 فورس و موتو Z3 ارایه گردید. این آپدیت، همه بهبودهای لازم برای سازگاری دستگاه‌ها با موتو ماد 5G را در خود دارد. موتو Z4 نیز همه این بهینه‌سازی‌ها را به‌صورت نصب‌شده در خود خواهد داشت.

موتو Z2 فورس

شرکت موتورولا می‌گوید که سیستم تغذیه موتو ماد 5G و گوشی‌های موتو Z را بروزرسانی کرده‌ است، بطوریکه با یکی از آنها می‌توان دیگری را شارژ کرد. به عبارت دیگر، اگر باتری موتو ماد 5G کاهش یابد قادر خواهد بود از باتری گوشی، شارژ بگیرد و برعکس. زمانی که شارژ گوشی به زیر ۱۵ درصد برسد، موتو ماد 5G تا زمان رسیدن شارژ دستگاه به ۲۰ درصد، یا تا زمان کاهش باتری خودش به ۱۴ درصد، به آن شارژدهی خواهد کرد. هنگامی هم که باتری ماد به زیر ۱۳ درصد افت کند، گوشی تا زمان رسیدن شارژ موتو ماد به ۱۴ درصد یا تا زمان کاهش باتری خودش به زیر ۱۵ درصد آن را تغذیه خواهد نمود. اگر شارژ هر دوی آنها بالای این حدود باشد، باتری‌ها فقط دستگاه‌های خودشان را شارژ خواهند کرد.

البته اگر می‌خواهید از سرعت فوق‌العاده 5G بر روی گوشی موتو Z2 فورس خودتان بهره ببرید، لازم است در جایی باشید که زیرساختار موردنیاز آن در آنجا موجود باشد. شبکه 5G ورایزن در حال‌حاضر در پنج شهر آمریکا قابل دسترس است و گفته می‌شود که تا انتهای سال جاری در بیش از ۳۰ شهر دیگر نیز قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH