آیفون 11 به احتمال زیاد در دهم سپتامبر رونمایی خواهد شد

خبرها حاکی از آن است که آیفون ۱۱ احتمالا در هفته دوم سپتامبر معرفی خواهد شد. بنا به سنت هر ساله، انتظار می‌رود که شرکت اپل آیفون‌های ۲۰۱۹ خود را به‌طور رسمی در ماه سپتامبر رونمایی کند. امسال نیز گفته می‌شود احتمالا در هفته دوم آن یا در اواخر ماه این گوشی معرفی خواهد شد. ولی خبر جالب اینکه به لطف نسخه بتا iOS 13، مشخص شده است که تاریخ دقیق معرفی آیفون‌ ۱۱ روز ۱۰ام سپتامبر خواهد بود.

این حدس‌وگمان براساس تصاویری است که در داخل iOS 13 پیدا شده است. البته برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد. قبلا در سال ۲۰۱۸ تصاویر مشابهی در داخل سیستم‌عامل iOS مشاهده شده بود که اشاره به تاریخ ۱۲ام سپتامبر داشتند که در واقع همان روز رونمایی رسمی از آیفون‌های ۲۰۱۸ بود.

آیفون XR

البته از آنجاییکه تقریبا همه رونمایی‌هایی اپل در ماه سپتامبر اتفاق می‌افتد، چند روز اینطرف و آنطرف بودن آن شاید خبر چندان غافلگیرکننده‌ای نباشد، اما تفاوت اصلی امسال با سال‌های قبل در این است که اپل امسال، به احتمال زیاد، به‌طور همزمان از سه آیفون جدید پرده‌برداری خواهد کرد. اپل سال گذشته تصمیم گرفت که آیفون XR را کمی دیرتر معرفی کند، اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این‌بار همه آیفون‌ها، یکجا رونمایی خواهند شد. بنابراین اگر شایعات فوق صحت داشته باشند باید در هفته‌های آینده منتظر جزییات رسمی بیشتری درباره موضوع باشیم.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH