کلیه اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون مشخصات و زمان عرضه اسمارت‌فون ال‌جی V60

طی سالیان گذشته، اسمارت‌فون‌های سری V ال‌جی شاهد تغییرات فراوانی بوده‌اند. ال‌جی با ارائه هندست‌های V10 و V20 نشان داد که قصد دارد گوشی‌های مطلوب کاربران قدرتمند و علاقه‌مندان به عکاسی را تولید نماید. این دستگاه‌ها با باتری قابل‌تعویض، جک‌های هدفون با کیفیت بالا و امکانات قدرتمند دوربین در دسترس مشتریان قرار گرفتند. هندست‌های V30 و V40 با به‌کارگیری الگوی طراحی ممتاز شیشه و فلز و تمرکز بر بازارهای کلیدی‌تر، شرایط حاکم را متحول کردند.

اسمارت‌فون ال‌جی V50 در اوایل ماه فوریه گذشته و ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل معرفی شد و نشان داد که عجیب‌ترین هندست سری V تا به امروز محسوب می‌شود. ال‌جی V50 یک اسمارت‌فون با قابلیت اتصال 5G و افکت ویدیویی مات‌شدگی نامناسب است. همچنین کیس مخصوص این هندست به‌عنوان یک ابزارجانبی اختیاری، نمایشگر دوم را به دستگاه اضافه می‌کند.

اگرچه گوشی V50 ظاهرا یک محصول شکست‌خورده به‌نظر می‌رسد؛ اما ال‌جی با عرضه اسمارت‌فون V60 تلاش می‌کند تا شانس خود را مجددا امتحان نماید. بر اساس پیش‌بینی‌ها، ال‌جی V60 در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2019 معرفی خواهد شد و این تمام اطلاعاتی است که تا کنون پیرامون این هندست به‌دست آمده است.

پیش‌بینی استفاده از 2 نمایشگر در ال‌جی V60

اگرچه تاکنون هیچ‌گونه تصویری از ال‌جی V60 یا بررسی آن از نزدیک منتشر نشده است؛ اما یک تصویر ارائه شده از سوی ال‌جی، ایده‌ای از طراحی احتمالی گوشی را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهد. مشخصا به‌نظر می‌رسد که ال‌جی V60 مجهز به 2 نمایشگر اصلی خواهد بود.

در تصویر فوق می‌توان مرز میان 2 نمایشگر را مشاهده کرد. این نمایشگرها احتمالا توسط نوعی لولا به هم متصل شده و می‌توانند همراه با یکدیگر جمع شوند. شعار “Dual, the Better” ال‌جی نیز به چنین ایده‌ای اشاره دارد.

با بسته شدن ال‌جی V60 ظاهرا یک نمایشگر سوم کوچک‌تر در قسمت جلویی دستگاه پدیدار خواهد شد. این نمایشگر، زمان، تاریخ و سایر اطلاعات مهم را نمایش می‌دهد.

این ایده با گوشی تاشوی گلکسی فولد سامسونگ بیش‌ترین هماهنگی را دارد. اما این گوشی دارای یک نمایشگر تاشوی بزرگ در قسمت داخلی و یک نمایشگر خارجی با رابط اندرویدی کاملا کارآمد است. بر اساس مشاهدات به‌دست آمده تا به این لحظه، بهره‌گیری ال‌جی V60 از 2 نمایشگر مجزا امری محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. این نمایشگرها برخلاف الگوی پیش‌تر مشاهده شده در گوشی‌هایی نظیر ZTE اکسون M، با همراهی یکدیگر عمل خواهند کرد.

از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد که ال‌جی V60 تنها از ورژن ارتقایافته ابزارجانبی نمایشگر دوگانه ال‌جی که برای اسمارت‌فون V50 ارائه شده بود؛ پشتیبانی نماید. در حال حاضر هرگونه اظهارنظر قطعی پیرامون این موضوع، غیرممکن خواهد بود.

بهره‌گیری از مشخصاتی در رده محصولات پرچم‌دار

مشخصات اسمارت‌فون آینده ال‌جی V60 همانند جزئیات طراحی آن به شکلی محدود اعلام شده است. با این‌حال اگرچه در مقطع فعلی احتمالا اطلاعات خاصی در دست نیست؛ اما با اطمینان می‌توان حدس زد که ال‌جی V60 با مجموعه‌ای از امکانات معمول گجت‌های پرچم‌دار عرضه خواهد شد.

توان پردازشی گوشی احتمالا از طریق پردازنده اسنپ‌دراگون 855 ساخت کوالکام به‌همراه حداقل 6 گیگابایت رم تامین می‌شود. گوشی‌های ال‌جی معمولا با حافظه‌داخلی قابل‌ارتقاء و جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه می‌شوند؛ اما با وجود تغییرات بنیادین احتمالی در طراحی V60 بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این هندست کماکان از امکانات فوق بهره‌مند خواهد شد یا خیر. بعلاوه انتظار می‌رود که ال‌جی V60 با دوربین پشتی چندگانه، نمایشگر با فناوری آمولد و اسپیکر خارجی چشمگیر BoomBox ال‌جی روانه بازار شود.

ال‌جی در روز 6 سپتامبر از اسمارت‌فون V60 خود رونمایی خواهد کرد

ال‌جی V60 پیش از موعد زمانی موردانتظار عرضه خواهد شد. کمپانی کره‌ای تائید کرده که در جریان برگزاری نمایشگاه تجاری آتی IFA 2019 از این هندست رونمایی خواهد کرد. این پدیده بدان معناست که تا موعد رونمایی رسمی از این هندست، زمان چندانی باقی نمانده است.

جلسه مطبوعاتی ال‌جی طی روبداد IFA در روز جمعه 6 سپتامبر برگزار می‌شود و به‌دنبال معرفی گوشی، خبرگزاری‌های مختلف به انعکاس جدیدترین اطلاعات پیرامون آن می‌پردازند.

خریداری ال‌جی V60 احتمالا مستلزم پرداخت هزینه هنگفتی خواهد بود

اسمارت‌فون‌های سری V ال‌جی هیچ‌گاه ارزان‌قیمت نبوده‌اند و ال‌جی V60 نیز احتمالا در این رویه، کوچک‌ترین تغییری ایجاد نخواهد کرد. برای مقایسه جالب است بدانید که اسمارت‌فون ال‌جی V50 با قیمت‌گذاری چشمگیر 1000 دلاری از طریق اپراتور Sprint عرضه شد؛ در حالی‌که نسخه آنلاک ال‌جی V40 (که در اکتبر سال 2018 عرضه شد) کماکان با قیمت خرده‌فروشی 950 دلاری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چنین وضعیتی بدان معناست که ال‌جی V60 احتمالا با قیمت‌گذاری نزدیک یا فراتر از آستانه 1000 دلاری عرضه می‌شود؛ خصوصا در صورتی‌که این هندست از الگوی طراحی نمایشگر دوگانه بهره‌برداری نماید.

آیا ال‌جی V60، مدل V50 را از میدان خارج خواهد کرد؟

نهایتا چنان‌چه از تمامی صحبت‌ها پیرامون ال‌جی V60 فاصله گرفته و اسمارت‌فون ال‌جی V50 را به‌خاطر بیاوریم؛ در این‌صورت متوجه خواهیم شد که V50 کماکان یک هندست نسبتا جدید به‌شمار می‌رود. در واقع این گوشی در اواخر ماه ژوئن سال جاری از طریق اپراتور ورایزن عرضه شد.

ال‌جی با معرفی زودهنگام مدل جانشین اسمارت‌فون V50، بازی کاملا پرمخاطره‌ای را به‌راه انداخته است و ال‌جی V60 بسته به امکانات خود می‌تواند اسمارت‌فون V50 را تنها چند ماه پس از عرضه آن به حاشیه براند. مجددا بایستی خاطرنشان کرد که تا زمان روشن شدن اطلاعات بیش‌تر پیرامون اسمارت‌فون V60، هرگونه اظهارنظر قطعی در این زمینه حقیقتا غیرممکن خواهد بود.

چنان‌چه ال‌جی V60 مجهز به طراحی نمایشگر دوگانه واقعی باشد و این الگو را به شکل مناسبی پیاده‌سازی نماید؛ در این‌صورت بی‌تردید به یک گوشی بسیار جالب‌تر و جذاب‌تر تبدیل خواهد شد. چنان‌چه این هندست اساسا همان ال‌جی V50 با قابلیت بهره‌برداری از ابزارجانبی نمایشگر دوگانه جالب‌تر باشد؛ در این‌صورت ال‌جی V50 با شانس بیش‌تری به بقای خود ادامه خواهد داد؛ خصوصا آن‌که به‌دنبال عرضه مدل V60، قیمت‌گذاری ال‌جی V50 تا حدودی کاهش خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH