مدیرکل برند ردمی اطلاعات جدیدی را در رابطه با اسمارتفون ردمی نوت 8 فاش کرد

اسمارتفون شیائومی ردمی نوت 7 پس از عرضه با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد. اکنون نیز نوبت جانشین او، یعنی ردمی نوت 8 رسیده و معرفی این تلفن ارتقا بزرگی را به ما نوید خواهد داد. لو وی بینگ، مدیرکل برند ردمی، جزییاتی از ردمی نوت 8 را توسط صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد که او درحال حاضر یک نمونه از این دستگاه را با اهداف آزمایشی در اختیار دارد.

ردمی نوت 8

او در جدیدترین پست خود اظهار کرد که تلفن جدید در گرفتن تصاویر بهتر است، عمر باتری بیشتر بوده و نرخ بالای نسبت نفوذ صفحه‌نمایش به بدنه حس راحتی دارد.

حتی شبکه اجتماعی Weibo نیز استفاده بینگ از این تلفن را تایید کرد، زیرا این سایت نشان می‌دهد دستگاه مورد استفاده، همان ردمی نوت 8 است.

هنوز این موضوع تایید نشده است که آیا این اسمارتفون به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود یا خیر. اما این دستگاه نیز یکی دیگر از کاندیداها برای بهره‌گیری از سنسور 64 مگاپیکسلی است. لو وی بینگ نیز چند روز پیش افشا کرد که اسمارتفون مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی در مرحله تولید انبوه قرار دارد. باتوجه به این که زمان زیادی به معرفی و عرضه نوت 8 باقی نمانده است، انتظار داریم که این تلفن هوشمند برای ثبت تصاویر و ویدیو‌ها دارای لنز 64 مگاپیکسلی باشد.

علاوه‌بر موارد بیان‌شده، احتمال می‌دهیم که برند ردمی در کنار این تلفن از اسمارتفون ردمی 8 نیز رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH