مشخصات و تصاویر اوپو رنو 2 در وبسایت Tenaa مشخص شد!

اوپو رنو اوایل سال جاری میلادی با مشخصه‌ای شاخص در قالب دوربین سلفی پاپ‌آپ معرفی و عرضه شد. دوربین سلفی این هندست می‌تواند در صورت فراخوانی در کسری از ثانیه باز شود و در صورت سقوط به صورت هوشمند به سرعت بسته شود تا از دوربین و مکانیزم در مقابل هر گونه آسیبی محافظت کند. دوربین سلفی اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 پرو نیز دارای چنین قابلیت‌هایی است و علی‌رغم طراحی متفاوت، عملکردی مشابه دارد و البته این مساله به این موضوع برمی‌گردد که هر دو شرکت چینی از تولیدکننده‌ای مشترک در این زمینه استفاده می‌کنند. در هر صورت این مطلب در مورد اخبار رسیده در خصوص اوپو رنو 2 است.

اوپو رنو 2

اوپو رنو برخلاف رنو 10x زوم، یک هندست میان‌رده محسوب می‌شود که از پردازنده اسنپدراگون 710 استفاده می‌کند. این اسمارت‌فون دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2340 است. هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این اسمارت‌فون را نسبت به میان‌رده‌های معمول بازار در جایگاه بالاتری قرار می‌دهد. اوپو رنو مجهز به دوربینی دوگانه (لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی) است و در زمینه دوربین سلفی نیز از سنسوری 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. وجود یک باتری 3765 میلی‌آمپری و اندروید پای به صورت پیش‌فرض به عنوان سیستم عامل، از دیگر مشخصات این هندست محسوب می‌شود.

به لطف اطلاعات منتشر شده در وبسایت تنا، حالا ما به مشخصات و همچنین تصاویری از اوپو رنو 2 دست یافته‌ایم. شرکت چینی به فاصله کمی از نسخه ابتدایی، دست به طراحی و تولید مدل جدیدی زده است که قابلیت پردازش زوم تا 20 برابر را خواهد داشت. زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود و بقیه مراحل به صورت نرم‌افزاری اجرا می‌شود. ذکر این نکته نیز ضروری می‌نماید که به مانند رنو 10x زوم، خبری از لنز پریسکوپ نخواهد بود.

اوپو رنو 2

از دیگر مشخصات اوپو رنو 2 باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2400 و نسبت تصویری 20:9 اشاره کرد. پردازنده به کار رفته در این دستگاه به صورت قطعی مشخص نیست، اما بسیاری عنوان کرده‌اند شاهد حضور چیپست اسنپدراگون 730 در آن خواهیم بود. دوربین چهارگانه با سنسورهای 48، 13، 8 و 2 مگاپیکسلی نقطه عطف جدیدترین محصول شرکت اوپو محسوب می‌شود. وجود 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی نشان می‌دهد که باید منتظر نسخه‌های متفاوتی از رنو 2 باشیم.

این گوشی با ابعاد 160 میلی‌متر در 74.3 میلی‌متر در 9.5 میلی‌متر و وزن 189 گرم، از یک باتری 3915 میلی‌آمپری استفاده می‌کند و در رنگ‌های مشکی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد. در خصوص زمان رونمایی رسمی از محصول و همچنین قیمت آن، اطلاعاتی در دست نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH