نگاهی به اپلیکیشن باربری نوبار؛ باربری سریع، آسان و مقرون به صرفه

اسباب کشی و جابجایی به خانه جدید یکی از چیزهایی است که ممکن است برای همه حتی یک بار اتفاق افتد. اینکه بخواهی وسایل را بسته بندی کنید، آنها را مرتب در گوشه‌ای از خانه قرار دهی و حتی ممکن است یک ماه با جعبه‌های وسایل در یک خانه زندگی کنی تا بالاخره زمان جابجایی و اسباب کشی فرا برسد.

تمام اینها از سختی‌های این اتفاق مهم در زندگی هر فرد است. اما تمام این اتفاقات امروزه با استفاده‌ی مفید از اینترنت و اپلیکیشن نوبار به امری آسان، سریع و مقرون به صرفه تبدیل شده. یکی از این استفاده های خوب و مناسب، کاریست که نوبار انجام داده. کاری که نوبار انجام می‌دهد در واقع انجام صفر تا صد کارهای مربوط به اسباب کشی است و به همین دلیل استرس و سختی این کار را می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اسباب کشی منزل نوبار به صفر برسانید.

مهندس قبادی موسس نوبار می‌گوید:

“حوزه حمل بار مشکلات بسیاری داشت که ما با بررسی آن به فکر حل آن مشکلات افتادیم. یکی از مشکلات، بیمه جبران خسارت بود که در واقع کسی مسئولیت خرابی احتمالی وسایل را قبول نمی‌کند. نوبار به حفط ایمنی وسایل کاربر اعتقاد دارد ولی در صورت بروز مشکل ناگهانی تا سقف یک میلیون تومان خسارت کاربر را پرداخت می‌کند و اگر خسارت وارده بیشتر از یک میلیون تومان شود آن را صورت جلسه می‌کند و از طریق مرجع قضایی پیگیری می‌کند تا به گرفتن خسارت کاربر کمک کند.

قیمت دهی مشکل دیگر شرکت‌های حمل بار است. قیمتی که کاربر در فاکتور نهایی مشاهده می‌کند با آن چیزی که قرار است در پایان کار پرداخت کند فرق می‌کند. نوبار به قیمت دهی ثابت معروف است و قیمت نهایی ثبت سفارش اسباب کشی در اپلیکیشن یکی از نقاط قوت نوبار است.

نوبار مشکل بسته بندی، کارگر فنی و چیدمان منزل را برای کاربر حل کرده است. کاربر می‌تواند تمام این موارد را از طریق اپلیکیشن درخواست کند. شما فردی هستید که در زمینه کارهای فنی خیلی وارد نیستید و ترجیح می‌دهید این کار را یکی دیگر برای شما انجام دهد. کارگر فنی به شما در انجام این کار کمک می‌کند و تمام وسایل برقی و دیگر وسایلی که باز و بسته کردن آنها را بلد نیستید را انجام می‌دهد. تیم چیدمان نوبار نیز که متشکل از خانم‌ها و آقایان است از بسته بندی وسایل تا باز کردن بسته‌ها در مقصد و چیدمان آنها در کنار شما است.”

مهندس قبادی درباره آینده نوبار اینگونه می‌گوید:

“اما موضوع بسیار مهمی که قرار است در آینده در نوبار اتفاق بیفتد موضوع هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی روند کار و ثبت سفارش در اپلیکیشن را آسان می‌کند و با وجود آن دیگر نیازی به وارد کردن تمام جزییات نیست و تنها کافی است آدرس مبدا و مقصد و متراژ خانه را در اپلیکیشن وارد کنید تا هوش مصنوعی با پیش زمینه‌ای که از اسباب کشی‌های سابق نوبار دارد جزییات را حدس بزند.”

در این مقاله قصد داریم تا نگاهی کلی به نحوه کار با این اپلیکیشن بیندازیم و ببینیم که ادعای نوبار در انجام سریع و بدون نقص کارهای حمل بار حقیقت دارد یا خیر.

پرداختن به تمام جزئیات در اپلیکیشن نوبار

برای شروع از طریق وبسایت نوبار به لینک نصب اپلیکیشن در بازار رسیدیم و آن را نصب کردیم. غیر از بازار می توانید اپلیکیشن نوبار را از گوگل پلی و اپ استور نیز دانلود کنید. همچنین باید عنوان کنیم که ثبت سفارش اسباب کشی و حمل بار از نوبار را می توانید از طریق وب‌سایت این شرکت و به صورت آنلاین نیز انجام دهید.

پس از نصب با وارد کردن شماره موبایل به سرعت کد فعال سازی را دریافت کردیم تا به قسمت وارد کردن اطلاعات نظیر نام، نام خانوادگی و کد معرف رسیدیم. با وارد کردن این اطلاعات می‌توانید به سادگی و به سرعت وارد بخش اصلی اپلیکیشن، یعنی بخش ثبت سفارش شوید.

یکی از اهداف اصلی نوبار برای ارائه اپلیکیشن اسباب کشی تسریع در انجام کارهای مربوط به اسباب کشی است. به همین دلیل اولین صفحه‌ای که بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی با آن مواجه می‌شوید، نقشه‌ی تهران است و در واقع انتخاب مبدا و مقصد برای انجام اسباب کشی است. این کار استفاده از اپلیکیشن را آسان می‌کند و به شما در انجام درست و سریع روند کار کمک می‌کند.

بعد از تایید مبدا و مقصد با قسمتی مواجه می‌شوید که باید در آن اطلاعاتی نظیر طبقه‌، وجود آسانسور، مشخصات گیرنده در صورتی که گیرنده قرار است هزینه را حساب کند و حتی میزان پیاده روی برای کارگران حمل بار، باید پر شوند. تمام این موارد پرداختن نوبار به جزئیات را نشان می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که انجام کار به بهترین شکل صورت گیرد و هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد.

در همین مرحله آخرین کاری که باید توسط شما صورت پذیرد، این است که تاریخ و ساعت انجام کار را مشخص کنید تا بتوانید به مرحله بعد راه پیدا کنید.

در این مرحله به اصلی‌ترین قسمت ثبت سفارش می‌رسیم و باز هم در این مرحله میزان پرداخت بیش از حد نوبار به جزئیات را می‌توانیم ببینیم. اینجاست که اتوبار نوبار از شما درباره، تعداد کارگر مورد نیاز، انجام کارهای بسته بندی وسایل و همچنین وسیله‌ی نقلیه‌ی مورد نیاز شما برای باربری سوال می‌کند.

انجام تمام کارهای مربوط به اسباب کشی

یکی از کارهای سخت و طاقت فرسا در فرآیند اسباب کشی بسته بندی وسایل و تهیه ابزار آن برای بسته بندی است. بسیاری از افراد برای پیدا کردن جعبه به مشکل برمی‌خورند و حتی با روش‌های اصولی بسته بندی وسایل آشنایی ندارند. نوبار با ارائه خدمتی این کار را برای همه آسان کرده است. یکی از خدماتی که در اپلیکیشن نوبار وجود دارد، انجام خدمات بسته بندی اثاثیه منزل است که هم وسایل بسته بندی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هم کارگر بسته بندی برای انجام صفر تا صد بسته بندی اثاثیه در خدمات خود ارائه می‌دهد.

در مورد خدمات بسته بندی این موضوع را عنوان کنیم که در صورت درخواست این خدمت باید هزیه‌ای اضافه بر هزینه حمل بار پرداخت کنید. شما می‌توانید در حین ثبت سفارش، در صورت نیاز به کارگر بسته بندی آن را انتخاب کنید و در نهایت در فاکتور نهایی هزینه آن را مشاهده کنید و در صورت مغایرت با بودجه شما برای اسباب کشی می توانید آن را حذف کنید یا نکنید.

در واقع نوبار اجباری برای انجام خدماتی که ارائه می‌دهد ندارد و کاربر به راحتی می‌تواند در صورت افزایش هزینه‌هایش خدمتی را از فاکتور خود حذف کند. حتی ممکن است تعداد کارگر باربری درخواستی فردی زیاد باشد، به همین منوال می‌تواند با برگشت به قسمت ثبت خدمات آن را کم و یا زیاد کند.

از دیگر موارد مهم در ثبت سفار توسط اپلیکیشن نوبار، ذکر کردن و علامت زدن اقلام سنگین و پرحجم در منزلتان است. اقلامی نظیر یخچال ساید بای ساید، گاو صندوق، پیانو، کتاب‌خانه‌های بزرگ، تردمیل و … جزء وسایل سنگین به شمار می‌آیند که در ثبت سفارش و در عکس زیر باید آنها را علامت بزنید تا روند اسباب کشی شما با اطلاعات کامل صورت پذیرد.

یکی از خدمات آنلاین نوبار در اپلیکیشن، امکان پرداخت از طرق کیف پول است که به کاربر کمک می کند تا در زمان پرداخت هزینه تنها با زدن دکمه پرداخت را انجام دهند. تنها قبل از پرداخت باید کیف پول خود را شارژ کرده باشند.

در واقع این امکان انجام کار را آسان می‌کند و سرعت می‌بخشد. یعنی دیگر لازم نیست برای وصل شدن به درگاه پرداخت صبر کنید و برای وارد کردن اطلاعات کارت خود زمان بگذارید. نوبار تمام این کارها را برای صرفه جویی در زمان انجام می‌دهد و هدف آن تسریع در روند ثبت سفارش باربری است. در دنیای پیشرفته و همگام با تکنولوژی امروز، وجود ابزاری آنلاین در زمینه خدمات باربری و اسباب کشی چیزی بود که به شدت نبود آن احساس می‌شد. می‌توانید اپلیکیشن نوبار را بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نصب کنید تا همیشه و در هر زمان بتوانید سفارش حمل بار خود را به ثبت برسانید.

کد تخفیف نوبار

اما نوبار برای شما خبر خوشی دارد. می‌توانید هنگام ثبت سفارش خود از طریق اپلیکینش از ده هزار تومان تخفیف استفاده کنید. با دانلود اپلیکیشن نوبار و زدن کد تخفیف NBFIRST10 می توانید از تخفیف ده هزار تومانی در سفارش خود استفاده کنید و ده هزار تومان در کیف پول خود ذخیره کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH