تصاویر مربوط به طراحی دایروی‌شکل دوربین نوکیا 7.2 منتشر شد

طی ماه جاری اطلاعات محدودی پیرامون اسمارت‌فون آینده نوکیا 7.2 منتشر شد. این اطلاعات در قالب تاییدیه‌های دریافت شده، تصاویر تولیدکنندگان کیس و نتایج بنچمارک به اطلاع عموم رسید. جدیدترین تصویر نیز توسط ژواکیم کاس؛ رئیس واحد ارتباطات گروه زایس منتشر شده است. این گروه در زمینه فناوری‌های عکاسی با واحد موبایل نوکیا همکاری می‌کند.

این توییت پس از ارایه اطلاعات لازم به اعضای شرکت‌کننده در نشست مطبوعاتی منتشر شد و به توصیف وضعیت هیجان‌انگیز صنعت عکاسی و فیلم‌برداری موبایلی در عصر کنونی پرداخت. مسئله احتمالا نه‌چندان هیجان‌انگیز این است که در وهله نخست قرار نبود این تصویر منتشر شود و به همین خاطر بلافاصله حذف شد. با این‌حال کاربران اینترنتی دست‌به‌کار شدند و در این میان، شخصی موفق به دانلود و اشتراک‌گذاری مجدد این تصویر شد.

تصاویر مربوط به توییت حذف شده

تصویر مذکور، صحت تصویر زنده و سایر تصاویر لو رفته پیشین را موردتابید قرار می‌دهد. نوکیا 7.2 از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، نوعی دوربین فوق‌عریض و یک حسگر تشخیص عمق جهت ثبت عکس‌های پرتره بهره می‌گیرد. حلقه دایروی‌شکل اطراف دوربین، طراحی برجسته‌ای دارد؛ لذا اسکنر اثرانگشت پشتی گوشی در موقعیتی پایین‌تر قرار گرفته و تشخیص موقعیت آن آسان‌تر خواهد بود.

تصویر کیس احتمالی نوکیا 7.2

بر اساس پیش‌بینی‌ها، اسمارت‌فون‌های نوکیا 7.2 و نوکیا 6.2 طی ماه آینده و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA معرفی خواهند شد. نوکیا 7.2 با تراشه اسنپ‌دراگون 710 و 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. بعلاوه شایعات از به‌کارگیری نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی حکایت دارند.

1 در مورد “تصاویر مربوط به طراحی دایروی‌شکل دوربین نوکیا 7.2 منتشر شد”

  1. خبر خوبی بود ممنون
    بی صبرانه منتظر معرفی این گوشی هستم
    سلام جناب گوهری طبق اخبار گفته شده نوکیا 7.2پردازنده 660داره !ولی اینجا گفته شده 710داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH