به‌روزرسانی جدید مایکروسافت لانچر با اصلاحاتی مهم برای کورتانا منتشر می‌شود

مایکروسافت رسیدگی به کورتانا را کاملا رها نکرده است و این موضوع حداقل در خصوص یکپارچه‌سازی کورتانا با اندروید لانچر که اکنون توسعه آن در جریان است؛ صادق خواهد بود. بدین‌ترتیب آخرین به‌روزرسانی مایکروسافت لانچر بر اصلاحات کورتانا متمرکز شده است؛ اما در این میان شاهد اضافه شدن برخی تغییرات بصری نیز هستیم.

چنان‌چه از مایکروسافت لانچر و امکانات مرتبط با کورتانا استفاده می‌کنید؛ در این‌صورت احتمالا خوشحال خواهید شد که بدانید تجربه مکالمه به میزان چشمگیری ارتقا یافته است. این تغییرات با هدف ارتقا تجربه کار با کورتانا در مایکروسافت لانچر و همسان‌سازی آن با سایر پلتفرم‌ها اعمال می‌شوند.

با آغاز انتشار آخرین به‌روزرسانی، کاربران مایکروسافت لانچر فارغ از ارایه درخواست و دریافت پاسخ‌های منفرد می‌توانند درخواست‌های خود جهت اجرای امورات مختلف را در قالب چندین مکالمه سریع با کورتانا در میان بگذارند. حداقل در مقطع کنونی، اصلاحات جدید تنها برای زبان انگلیسی (آمریکایی) قابل دسترس هستند.

به‌روزرسانی جدید صرف‌نظر از اصلاحات مرتبط با کورتانا، قالب اپلیکیشن از قبیل تب‌های ورودی (feeds tabs) را بهینه‌سازی می‌کند. به منظور تسهیل دسترسی کاربران، این تب‌ها به بخش تحتانی نمایشگر منتقل شده‌اند. بعلاوه تجربه کشیدن و رها کردن آیکون روی هوم‌ اسکرین نیز ارتقا یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH