سرویس

سرویس یوتیوب موزیک گوگل با اپلیکیشن ویز یکپارچه می‌شود!

خبرها حاکی از آن است که سرویس یوتیوب موزیک (YouTube Music) شرکت گوگل به‌زودی با برنامه ناوبری ویز (Waze) ادغام خواهد شد. اگر تابه‌حال شک داشتید که گوگل، اپلیکیشن پلی موزیک (Play Music) خودش را کنار گذاشته است، حالا دلایل بیشتری برای اثبات این مدعا وجود دارد. اپلیکیشن ویز گوگل، اخیرا به جای پلی موزیک، برنامه یوتیوب موزیک را در لیست اپلیکیشن‌هایی که آنها را در خود ادغام خواهد کرد، قرار داده است.

برنامه یوتیوب موزیک، سرویس جدید پخش موزیک گوگل است؛ برنامه‌ای که شرکت می‌خواهد با استفاده از آن، جا پای محکمی را در حوزه پخش‌کننده‌های موزیک که در حال‌حاضر تحت سیطره اسپاتیفای و اپل موزیک است برای خودش باز کند.

اپلیکیشن مذکور، به جمع برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای، Deezer ،iHeartRadio ،Pandora و NPR One خواهد پیوست و پکپارچه‌سازی آن با برنامه ویز، کنترل پخش موزیک در هنگام رانندگی را راحت‌تر خواهد کرد. البته بنا به گفته وب‌سایت MobileSyrup، امکان استفاده از قابلیت‌های یوتیوب موزیک در داخل ویز، فقط برای مشترکین پریمیوم قابل دسترس خواهد بود. اشتراک آن، ۱۱.۹۹ دلار برای هر ماه است و سه ماه هم دوره استفاده رایگان دارد.

سرویس یوتیوب موزیک

فعال‌سازی یوتیوب موزیک در داخل اپلیکیشن ویز به شما اجازه خواهد داد، تا با خیال راحت، آهنگ‌های موردنظرتان را بدون آنکه نیازی به ترک صفحه کاربری برنامه ناوبری خودرو باشد، پخش/متوقف یا اسکیپ کنید. به این صورت که، پلیر موزیک، به حالت کوچک‌شده در آمده و بر روی نقشه، نمایش داده خواهد شد.

یکپارچه‌سازی مذکور امروز در کشور برزیل اجرایی شد و در سایر مناطق نیز در هفته‌های آینده عملیاتی خواهد گردید.

Adam Fried یکی از مدیران ویز گفته است: ما خیلی خوشحال هستیم که یوتیوب موزیک بخشی از خانواده پلیر صوتی ویز خواهد شد. ما همیشه می‌خواهیم مطمئن باشیم که کاربران ما بهترین تجربه ممکن را در داخل اتومبیل‌های خودشان دارند و حالا فراهم شدن قابلیت دسترسی به یوتیوب موزیک بدین معنی است که آنها همواره در طول مسیر به آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌های موردعلاقه‌شان دسترسی خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH