آنر 8S پرو در لیست وب‌سایت TENAA رویت شد

گوشی جدیدی از شرکت آنر در وب‌سایت TENAA ظاهر شده که به احتمال زیاد آنر 8S پرو است. همانطور که در جریان هستید گوشی آنر 8S ماه آوریل گذشته معرفی گردید. این دستگاه، قبل از راه‌یابی به بازار چین، ابتدا در کشور روسیه عرضه گردید. حالا یک لیست جدید در وب‌سایت TENAA رویت شده است که حکایت از ارایه یک نسخه پرو (آنر 8S پرو) یا یک مدل بعدی (آنر 9S) بر آنر 8S دارد. هرچند که احتمال اولی بیشتر از دومی است.

گوشی آنر مذکور، دارای شماره مدل KSA-AL10 بوده و تقریبا با شماره مدل آنر 8S یکی است. ضمن اینکه این دو، به جز در مورد پردازنده‌هایشان، طراحی‌ها و مشخصات یکسانی دارند. برخلاف آنر 8S که مجهز به یک چیپست چهار هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی هلیو A22 است، هندست جدید از یک پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی بهره می‌برد. به اعتقاد ما، تراشه دستگاه جدید، هلیو P22 است که در عمل همان هلیو A22، اما با چهار هسته اضافی است.

آنر KSA-AL10 همچنین از یک نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد که بریدگی بالای آن، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در داخل گوشی از یک رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی استفاده شده و دوربین پشتی آن هم یک سنسور تکی ۱۳ مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری گوشی عدد ۲۹۲۰ میلی‌آمپرساعت قید شده و هیچ شارژ سریعی برای آن قابل دسترس نیست. دستگاه مذکور، با ابعاد ۸.۴۵ در ۷۰.۷۸ در ۱۴۷.۱۳ میلیمتر، اندازه‌ای مشابه ابعاد آنر 8S دارد. وزن آن ۱۴۶ گرم است و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

گرچه هنوز درباره اینکه آنر 8S پرو در چه تاریخی عرضه خواهد شد و اسم واقعی آن چه خواهد بود ایده‌ای نداریم، اما به نظر می‌رسد که همه این موارد به‌زودی از طرف خود شرکت اعلان رسمی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH