وان پلاس 7T

رندرهای وان پلاس 7T منتشر شد؛ یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با ماژول دوربین بزرگ‌تر!

با آنکه هنوز سه ماه از معرفی وان پلاس ۷ نمی‌گذرد، اما مدل بعدی آن یعنی وان پلاس 7T نیز قرار است اواخر سپتامبر امسال از راه برسد. با این‌حال، امروز رندرهایی از این دستگاه جدید توسط افشاگر معروف، Steve Hemmerstoffer، منتشر شده‌اند که طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند.

یک ماژول دوربین به‌کلی بازطراحی شده و یک سنسور اضافی

با در نظر گرفتن شایعات اخیری که درباره این گوشی وجود داشت، رندرهای امروز نشان دهنده یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ در پشت آن هستند. این بازطراحی انجام شده، بدون شک به قدرت رقابت‌پذیری دستگاه در میان رقبای موجود در بازار کمک خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که وان پلاس 7T هم درست مانند وان پلاس ۷ پرو از یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه در قاب پشت خود بهره می‌برد. با این‌حال، به جای اینکه آرایش آنها حالت عمودی داشته باشد، به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. در کنار این مجموعه، یک فلاش LED دوگانه هم وجود دارد که کمی بزرگتر از فلاش وان پلاس ۷ است. مشخصات و قابلیت‌های هر کدام از این سنسورها هنوز مشخص نیست، ولی احتمال می‌رود که یکی از آنها، تله یا سوپرواید باشد. بقیه دوربین‌ها هم به احتمال زیاد، به عنوان دوربین معمولی عمل خواهند کرد. نکته جالب اینکه، به این مجموعه یک سنسور عمقی هم اضافه شده است. ضمنا وان پلاس برای اینکه ظاهر گوشی کمی خاص و متمایز به نظر برسد، دوربین‌ها را با خطوط زاویه‌دار از هم جدا کرده است.

وان پلاس 7T

پنل پشتی دستگاه، همانطور که انتظار می‌رفت از جنس گلس ساخته شده و لوگوی وان پلاس را بر روی خود دارد. با این‌حال، رندرهای امروز نشان می‌دهند که برند «وان‌پلاس» موجود در قسمت پایین دستگاه، می‌تواند از روی وان پلاس 7T حذف شده باشد.

یک تغییر بسیار مهم در نمایشگر گوشی

وان پلاس 7T، در نگاه اول تقریبا قابل تشخیص از وان پلاس ۷ نیست. خود وان پلاس ۷ هم شباهت بسیار زیادی به وان پلاس 6T سال گذشته دارد. این شباهت می‌تواند به خاطر وجود یک نمایشگر ناچ‌دار، حاشیه‌های باریک اطراف صفحه نمایش و یک اسپیکر بزرگ در بالای گوشی باشد. با این‌حال، یک تغییر بسیار مهم در وان پلاس 7T رخ داده است.

براساس اطلاعات ارایه شده توسط Hemmerstoffer، وان پلاس 7T از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره خواهد برد که به احتمال زیاد از نوع پنل آمولد اپتیک است. سایز مذکور، از اندازه ۶.۴ اینچی وان پلاس ۷ بزرگتر بوده و این امر طبیعتا بدین معنی است که پرچمدار آتی وان پلاس کمی بزرگتر خواهد بود. بنابراین در مقایسه با ابعاد ۸.۲ در ۷۴.۸ در ۱۵۷.۷ میلیمتری وان پلاس ۷، ابعاد وان پلاس 7T حدود ۸.۳ در ۷۴.۵در ۱۶۱.۲ میلیمتر خواهد بود.

وان پلاس 7T

فریم آلومینیومی وان پلاس 7T به نظر می‌رسد که تفاوت چندانی با فریم وان پلاس ۷ ندارد. در لبه سمت راست بدنه گوشی، دکمه پاور و نام تجاری شرکت یعنی Alert Slider قرار دارد و در سمت چپ آن نیز دکمه تنظیم صدا. لبه بالایی هندست میزبان یک سوراخ میکروفون بوده و لبه پایینی آن هم یک پورت USB-C، شیار سیم کارت و میکروفون دوم را در خود جای داده است.

احتمالا یک ادیشن مک‌لارن وان پلاس 7T هم در راه است

Hemmerstoffer، علاوه بر نسخه استاندارد وان پلاس 7T به وجود یک ادیشن مک‌لارن وان پلاس 7T هم اشاره کرده است. اطلاعات این مدل فعلا مشخص نیست، اما احتمال دارد که نسخه مذکور، مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس شرکت کوالکام، یک رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی باشد. سیستم عامل آن هم باید آخرین ورژن Oxygen OS بر پایه اندروید ۱۰ باشد.

وان پلاس 7T

نسخه مک‌لارن با شبکه‌های 4G LTE سازگار خواهد بود، اما شرکت وان پلاس ممکن است برای متمایز ساختن آن از مدل استاندارد بخواهد اتصال 5G را برای آن فراهم سازد. در رابطه با باتری گوشی هم باید گفت که هنوز ظرفیت دقیق آن مشخص نیست. با این‌حال، احتمال می‌رود که شاهد یک باتری نسبتا بزرگتری در مقایسه با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مدل مک‌لارن سال گذشته باشیم. همچنین انتظار می‌رود که نسخه جدید مک‌لارن وان پلاس 7T از فناوری Warp Charge سی واتی (30W) وان پلاس نیز پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH