اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده آنر با نام V30 از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد

آنر اخیرا تایید کرد که اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده این برند موسوم به V30 با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G عرضه خواهد شد. متاسفانه آنر V30 در کشور چین ارایه می‌شود و در حال حاضر پیرامون عرضه احتمالی این هندست در ایالات‌متحده هیچ‌گونه توضیحی مطرح نشده است.

با این‌حال کمپانی چینی همواره پرچم‌داران خود را در سایر مناطق نظیر اروپا نیز عرضه نموده است؛ اما این محصولات با اسامی متفاوتی در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند. بنابراین اگرچه ژائو مینگ؛ ریاست آنر به ورژن چینی پرچم‌دار جدید کمپانی اشاره کرده است؛ اما به احتمال فراوان این هندست تحت‌عنوان آنر ویو 30 در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد.

در این میان مسئله اساسی این است که آنر ویو 30 احتمالا از کلیه امکانات آنر V30 بهره‌مند نخواهد شد؛ لذا مدل بین‌المللی این اسمارت‌فون احتمالا از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. البته تا زمان رونمایی رسمی گوشی پیشرفته آینده آنر، هرگونه اظهارنظر قطعی در این زمینه غیرممکن خواهد بود.

براساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی آنر V30 از طریق تراشه کایرین 990 ساخت هواوی تامین می‌شود. همچنین این هندست از مودم بالونگ 5000 نیز بهره خواهد برد. اگرچه پرچم‌دار فعلی آنر یعنی V20 قیمتی کم‌تر از 500 دلار دارد؛ اما اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G احتمالا قیمت‌گذاری مدل آینده آنر V30 را افزایش خواهد داد.

اگرچه آنر هنوز موعد زمانی رونمایی از پرچم‌دار جدید خود را تایید نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که آنر V30 در اوایل سال آینده روانه بازار شود.

1 در مورد “اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده آنر با نام V30 از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH