تصاویر سامسونگ گلکسی M30s از تغییرات جزئی در طراحی و ماژول دوربین سه‌گانه حکایت دارند

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M30s با اصلاحاتی عمده نسبت به مدل محبوب گلکسی M30 روانه بازار شود. بررسی اولیه حفره دوربین تعبیه شده روی کیس گوشی، این نگرانی را ایجاد کرد که سامسونگ تعداد دوربین‌های هندست جدید خود را کاهش خواهد داد؛ اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و گلکسی M30s کماکان مجهز به 3 دوربین خواهد بود. با این‌حال طراحی ماژول دوربین گوشی مورد بازنگری قرار گرفته است.

دوربین اصلی دستگاه، ارتقا یافته و در عوض حسگر 13 مگاپیکسلی پیشین از یک نمونه 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. ماژول دوربین عریض‌تر اکنون از یک فلاش LED نیز میزبانی می‌کند. 2 دوربین باقی‌مانده نیز به احتمال فراوان از لنز فوق‌عریض و حسگر تشخیص عمق تشکیل خواهند شد. این سنسورها در نسخه معمولی گلکسی M30 نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

بعلاوه گلکسی M30s از تراشه قدرتمندتری با نام اگزینوس 9610 بهره خواهد برد. اسمارت‌فون گلکسی A50 نیز با همین تراشه عرضه می‌شود. این تراشه در عوض 2 هسته مجهز به 4 هسته کورتکس A73 بوده و از GPU قوی‌تری برخوردار است. پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 احتمالا کارآیی مناسب‌تر و بهره‌وری انرژی بالاتری را نسبت به پردازنده G71 MP2 ارایه خواهد داد.

تصاویر سامسونگ گلکسی M30s

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که گلکسی M30s گزینه مناسب‌تری نسبت به گلکسی A50 خواهد بود. باتری قوی‌تر صرفا این برتری را پررنگ‌تر خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی M30s طی ماه آینده در هندوستان عرضه می‌شود. برچسب قیمتی احتمالی این هندست در محدوده 14000 روپیه (قیمت‌گذاری گلکسی M30 که معادل 195 دلار یا 175 یورو است) تا 21500 روپیه (قیمت‌گذاری گلکسی A50 که معادل 300 دلار یا 270 یورو است) خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH