شیائومی دستگاه هوشمند آشپزی می‌سازد!

خبرها حاکی از آن است که به‌زودی شاهد دستگاه هوشمند آشپزی شیائومی در بازار خواهیم بود. این گجت، امکانات جذاب زیادی دارد که آشپزی را برای همگان راحت خواهد کرد.

معمولا هزینه غذاهایی که در خانه پخته می‌شوند کم‌تر از هزینه غذاهای بیرون در می‌آید. البته آشپزی در خانه، به‌خصوص برای افرادی که مجرد هستند کار چندان راحتی نیست. اما حالا با جدیدترین محصول کراودفاندینگ (crowdfunding) شرکت شیائومی، این کار بسیار راحت‌تر خواهد شد. برای کسانی که نمی‌دانند کراودفاندینگ چیست باید بگوییم که کراودفاندینگ یا سرمایه‌گذاری جمعی، نوعی کمک مالی به اجرای یک پروژه خاص است که با دریافت مقادیر کمی سرمایه از تعداد زیادی مشارکت‌کننده محقق می‌شود. این گجت جدید که Solista Solo Smart Cooker نام دارد برای توسعه خود قرار است از هر سرمایه‌گذار مبلغی حدود ۱۳۹ دلار (۹۹۹ یوان چین) دریافت کند.

Solista Solo Smart Cooker، یک دستگاه آشپزی هوشمند است که سه ویژگی مختلف را در یکجا جمع کرده است؛ دیگچه، اجاق گازی و هود. این دستگاه دارای قدرت ماکزیمم ۱۶۰۰ واتی است که از یک سیستم کنترل دقیق درجه‌حرارت نیز بهره می‌برد. سیستم مذکور، درجه‌حرارت را درست در نقطه‌ای نگه می‌دارد که دود ناشی از پخت‌وپز شروع به تولید شدن می‌کند. با این ویژگی، هیچ دودی در آشپزخانه وجود نخواهد داشت و نیازی به مراقبت مداوم از پخت‌وپز نیز نخواهد بود.

دستگاه هوشمند آشپزی شیائومی یک طراحی مینی‌مالیستی مدرن با بدنه پلاستیکی سفید رنگ دارد. دستگاه همچنین دارای یک دیگچه ۳.۵ لیتری با درپوس شیشه‌ای است. پوشش داخل آن از نوع مواد غیرچسبده است که تمیز کردن آن بعد از آشپزی را راحت‌تر خواهد کرد. به‌علاوه، یک مخلوط‌‌کن دوزبانه نیز در داخل آن وجود دارد که ما را از میکس شدن کامل مواد غذایی داخل دیگچه مطمئن خواهد ساخت.

ضمنا لازم به گفتن است که Solista Solo Smart Cooker از یک اپلیکیشن آشپزی ویژه‌ای با چندین دستور غذایی متفاوت هم پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH