عرضه نخستین گوشی سامسونگی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شد

فروش هندست‌های میان‌رده سری گلکسی A سامسونگ به اندازه‌ای مناسب بوده است که کمپانی کره‌ای را به عرضه ورژن‌های میان نسلی ارتقایافته از برخی مدل‌ها ترغیب نموده است. به‌عنوان مثال طی هفته گذشته، سامسونگ از اسمارت‌فون‌های گلکسی A30s و گلکسی A50s رونمایی کرد و اکنون بر اساس اظهارات وب‌سایت MySmartPrice، تائیدیه گوشی گلکسی A70s نیز از سوی اتحادیه وای‌فای صادر شده است. اخیرا یک گوشی با شماره مدل SM-707F در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد. با توجه به تست بنچمارک انجام شده، این گوشی دقیقا همانند مدل گلکسی A70 از تراشه اسنپ‌دراگون 675 و 6 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

یکی از تفاوت‌های موجود میان مد‌‌ل‌های معمولی گلکسی A و دستگاه‌های جدیدتر مدل “s” به ماژول دوربین پشتی آن‌ها مربوط می‌شود. برای مثال گلکسی A50 مجهز به دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. گلکسی A50s از دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی مشابهی بهره خواهد برد؛ اما دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی با یک نمونه 48 مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد. همچنین گلکسی A50 دارای رم 4 گیگابایتی است؛ در حالی‌که ظرفیت رم گلکسی A50s با افزایش 50 درصدی به 6 گیگابایت ارتقا یافته است.

براساس رویکردی مشابه انتظار می‌رود که گلکسی A70s نیز در عوض به‌کارگیری دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی از حسگر 64 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 ساخت سامسونگ بهره‌برداری نماید. در شرایط نورپردازی بهینه، این حسگر قادر به ثبت عکس‌های 64 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که در شرایط پایین‌تر از حد بهینه، سنسور از تکنیک اتصال پیکسلی و ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل بهره گرفته و تصاویری با کیفیت 16 مگاپیکسل را تولید خواهد کرد. 2 دوربین دیگر این هندست شامل دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق 5 مگاپیکسلی مشابه با انواع به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های گلکسی A50 و گلکسی A50s خواهند بود. هندست مذکور در مدل‌های رنگی مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A70s تائیدیه اتحادیه وای‌فای را دریافت نموده است

ظاهرا سایر مشخصات گلکسی A70s کاملا مشابه مدل گلکسی A70 خواهند بود. مدل جدید احتمالا از یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 بهره خواهد برد. انرژی موردنیاز این هندست از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و سیستم‌عامل اندروید 9 نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد شد.

با توجه به آن‌که سامسونگ هنگام معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی A30s و گلکسی A50s از امکانات چشمگیری رونمایی نکرد؛ لذا احتمالا در زمان رونمایی گلکسی A70s توسط سامسونگ نیز شاهد وقوع هیچ‌گونه پیشامد فوق‌العاده‌ای نخواهیم بود. با معرفی رسمی گلکسی A70s یقینا جزئیات بیش‌تری پیرامون این هندست روشن خواهد شد.

اطلاعات بنچمارک سامسونگ گلکسی A70s در وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شد

با توجه به عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی A10e، گلکسی A20 و گلکسی A50 از سوی چندین سرویس‌دهنده مخابراتی ایالات‌متحده انتظار می‌رود که نهایتا برخی مدل‌های ارتقایافته هندست‌های میان‌رده سامسونگ در بازار آمریکا عرضه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH