پیکسل 4

تصاویر زنده‌ای از اسمارتفون گوگل پیکسل 4 منتشر شدند

به تازگی تصاویر زنده‌ای از اسمارتفون گوگل پیکسل 4 منتشر شده است که با رندرهای منتشر شده در اکتبر سال گذشته میلادی تطابق دارد. این تصاویر نمای جلویی و بدنه پشتی دستگاه را به ما نشان می‌دهند.

در گوشه بالایی نمایشگر تلفن نیز نام اپراتور Sprint به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد این تلفن در شبکه این اپراتور واقع در ایالات متحده آمریکا در حال آزمایش است.

هم‌چنین، تصاویر پس زمینه جدیدی در این تلفن مشاهده می‌شود. نوار ناوبری (Navigation Bar) و دستیار تلفن نیز تایید می‌کنند که این گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 است.

به نظر می‌رسد که گوگل در طراحی پیکسل 4 از طراحی دو رنگ استفاده نکرده اما هنوز هم بدنه از جنس شیشه ساخته شده است. یک مجموعه دوربین دوگانه مربعی شکل به همراه فلاش LED نیز در گوشه بالایی پشت بدنه وجود دارد.

اگر تمامی شایعات مطرح شده درباره پیکسل 4 را صحیح بدانیم، می‌توان انتظار داشت که یک لنز 12 مگاپیکسل اصلی و یک لنز تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی در مجموعه دوربین تلفن تعبیه شده است.

رنگ کلید پاور دستگاه نیز متفاوت از رنگ بدنه تلفن بوده و جلوه زیبایی به آن داده است. احتمالا خبرهای بیشتری از پیکسل‌های 2019 در هفته‌‌های آتی منتشر خواهد شد تا اطلاعات دقیق‌تری از آن‌ها داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH