تصاویر مطبوعاتی اسمارت‌فون سونی اکسپریا 2 لو رفت

بر اساس شایعات مطرح شده، شرکت سونی به‌زودی از جانشین پرچم‌دار اکسپریا 1 خود رونمایی خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد که این پدیده ضمن برگزاری نمایشگاه IFA در شهر برلین طی هفته آینده روی خواهد داد. چند تصویر احتمالی از اسمارت‌فون اکسپریا 2 به‌صورت آنلاین منتشر شده و نگرشی مناسب از دستگاه آینده سونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هندست به لحاظ ظاهری، مشابه مدل نسل قبلی خود به‌نظر می‌رسد؛ با این تفاوت که مکان قرارگیری دوربین پشتی تغییر کرده و این ماژول به گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی گوشی منتقل شده است.

تصاویری از نمای جلویی و پشتی اکسپریا 2

با بررسی حواشی جانبی گوشی متوجه خواهیم شد که سونی موقعیت قرارگیری دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا، دوربین، پاور و حسگر اثرانگشت در سمت راست بدنه گوشی را تغییر نداده است. متاسفانه فهرست مشخصات کامل دستگاه هنوز منتشر نشده است.

نمای جانبی اسمارت‌فون اکسپریا 2

اطلاعات لو رفته در ماه جولای گذشته تائید کرد که دستگاهی با شماره مدل J8010 (احتمالا اکسپریا 2)، همانند پرچم‌دار اکسپریا 1 از نمایشگری با رزولوشن 3840 در 1644 پیکسل بهره خواهد برد. همچنین برخی شایعات دیگر نشان دادند که دستگاهی موسوم به اکسپریا 1R با یک نمایشگر خیره‌کننده 5K (با رزولوشن معادل 5040 در 2160 پیکسل) عرضه خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، مراسم شرکت سونی در حاشیه نمایشگاه IFA طی روز 5 سپتامبر (ساعت 1 بعدازظهر به وقت اروپای مرکزی) برگزار خواهد شد. جهت روشن شدن صحت‌وسقم شایعات مطرح شده، ناچارا بایستی تا موعد برگزاری این مراسم منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH