وب‌سایت کوکجا، اولین شبکه اجتماعی مجله محور در دنیا!

koo-koja

شاید بعضی‌ها انتظار ندارند که ایران را متولی نوآوری‌هایی در عرصه اینترنت ببینند ولی کوکجا دقیقا همین است. یک سایت کاملا بومی بر اساس ایده ای نو: یک شبکه اجتماعی مجله محور.

koo-koja-6

ما همگی در زندگی ایده‌هایی داریم، یا چیزهایی هست که به آن‌ علاقه داریم. در کوکجا می‌توانید برای هر کدام از آن‌ها یک مجله اینترنتی زیبا درست کنید و آن را با تمامی کاربران اینترنت به اشتراک بگذارید و یا اینکه مشترک مجله‌هایی با موضوعات مورد علاقه خود شوید. کوکجا، ساخت یک مجله اینترنتی را کاملا ساده کرده است. فقط کافیست که ثبت نام کنید، روی دکمه «مجله بساز» کلیک کنید، و شروع به اضافه کردن مقاله کنید.

در کوکجا، شما می‌توانید درباره هر موضوعی مجله بسازید. مثلا: تکنولوژی، آشپزی، هنر، ادبیات و یا اقتصاد. موضوع مجله‌های اینترنتی شما می‌تواند عمومی باشد یا تخصصی؛ طنز یا جدی. به‌عنوان مثال ممکن است فردی علاقه‌مند به فیلم‌های سینمایی باشد. این فرد می‌تواند به راحتی داخل کوکجا یک مجله اینترنتی با موضوعیت نقد و بررسی فیلم ایجاد کند و تمامی افرادی که طرفدار فیلم و سینما هستند را به بازدید از آن دعوت کند.

koo-koja-5

مجلات اینترنتی کوکجا برای تعامل در یک فضای اجتماعی درست شده‌اند. خوانندگان هر مجله امکان ستاره دادن به مقالات محبوب خود، گذاشتن نظر و به اشتراک گذاشتن مقالات را دارند. اگر صاحب مجله اجازه بدهد، خوانندگان مجله حتی می‌توانند مقالات خود را به مجله اضافه کنند.

koo-koja-7

هم اکنون بسیاری از کاربران کوکجا هزاران مجله اینترنتی در دسته بندی‌های علم و تکنولوژی، سرگرمی، خبر اقتصاد و جامعه، فرهنگ و هنر، سبک زندگی و مکان‌ها ایجاد کرده‌اند که هر کدام برگرفته از سلیقه و تفکرات تک به تک آن‌ها است. به طور کل می‌توان گفت که هرکسی هر ایده، اندیشه و یا علاقه‌ای که دارد، می‌تواند آن را تبدیل به یک مجله اینترنتی رایگان کند و به دست هزاران هزار خواننده برساند. در این بین ماموریت کوکجا ایجاد یک مجله زیبای بصری از تمامی این ایده‌ها و اندیشه‌ها است.

koo-koja+

علاوه بر آن کوکجا دارای فعالیت‌های جانبی دیگری نیز است که از جمله آن می‌توان به بازی آنلاین شهرنشینان برنده لوح افتخار بهترین بازی آنلاین در جشنواره سومین دوره‌ی بازی‌های رایانه‌ای، مجله خبری ۴طرف خبرخوانی کاملا متفاوت و مدرن و نرم‌افزار اندرویدی هم‌عکس برای به اشتراک‌گذاری لحظه به لحظه کاربران خود اشاره کرد که برای دسترسی به تمامی آن‌ها کاربران کوکجا نیازی به ثبت‌نام جداگانه نداشته بلکه تنها به وسیله شناسه کاربری کوکجایی خود می‌توانند به تمامی این فعالیت‌ها دسترسی داشته باشند.

koo-koja-2 koo-koja-3

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کوکجا مراجعه کنید.

koo-koja-4

25 در مورد “وب‌سایت کوکجا، اولین شبکه اجتماعی مجله محور در دنیا!”

  1. علی یوسف پور

    انار برنامه خوبیه و خواهان زیاد داره من هروز چک میکنم ببینم درست شده یا نه اگه درست میشه بگین اگر هم درست نمیشه هم اطلاع رسانی کنین

  2. سلام روزتون بخیر
    من از کاربران انارم. چند روزیه قسمت اعلان نظرات در انار دچار مشکل شده . چرا هیچ اقدامی جهت رفع این مشکل نمیشه

  3. حساب کاربریم تو انار تا 94/7/3 مسدود شده.الان حدود 8 روزه از اون تاریخ میگذره وهنوز مسدوده.چکار باید بکنم؟

  4. تو ایمیلم مشکل دارم وقتی میزنم میگن این ایمیل قبلا استفاده شده….لطفا جاب رو برام ایمیل کنید..و ایمیل کوکجایی ام را بهم بگین.بازم تشکر میکنم ازتون.

  5. سلام.من تو این سایت عضوم ولی گاهی اوقات اخطار میده سایتو باز نمیکنه اگه دلیلشو میدونید لطفا راهنمایی کنید.الان 48ساعته سایتو باز نمیکنه….ممنون

  6. منم عضو شدم اما خیلی نا رسا است اصلا معلوم نکرده چجوری باید مجله مونو درست کنیم اگر کسی می دونه روشش رو به من بگه ممنونم

  7. سلام – من تو این سایت عضوم ! واقعا باید بگم عالیه … یه سایت اجتماعی متفاوت …. مث بقیه سایتا نیست که بخوان مث فیس بوک باشه…. یه چیز منحصره

  8. سایت جالبیه! دنباله یه همچین سایتی می گشتم…
    ممنون از سایت خوبتون که چنین سایتهایی را به ما معرفی می کنین!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH