تیزر IFA 2019 سونی امیدها برای رونمایی از اکسپریا ۲ کامپکت را زنده نگه داشت!

رویداد IFA در برلین بدون حضور سامسونگ دیگر آن جذابیت سال‌های دور را ندارد. نمایشگاه امسال هم از این امر مستثنی نیست؛ چراکه گلکسی نوت ۱۰، نوت ۱۰ پلاس، گلکسی واچ اکتیو ۲ و حتی گلکسی تب S6 سامسونگ مدت‌ها قبل از شروع این رویداد معرفی شده‌اند.

با وجود این، همچنان محصولات موبایلی زیادی وجود دارند که رونمایی آنها قرار است در IFA 2019 اتفاق بیفتد. از جمله آنها می‌توان به هندست مرموز شرکت سونی یعنی اکسپریا ۲ اشاره کرد. با توجه به گفته‌های سونی درباره این دستگاه، احتمال داده می‌شد که گوشی جدید در حقیقت نسخه کامپکت اسمارتفون بسیار بلند و بزرگ اکسپریا ۱ باشد، اما همه نشانه‌های موجود حکایت از آن دارند که اکسپریا ۲ مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود.

این موضوع برای اولین بار توسط Steve Hemmerstoffer، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، افشا شد. او در توییتی گفته بود که ابعاد اکسپریا ۲ به احتمال زیاد ۸.۳ در ۶۸.۳ در ۱۵۸ میلیمتر خواهد بود. ابعادی که نشان می‌داد هندست جدید سونی بلندتر، کمی باریک‌تر و همچنین کمی ضخیم‌تر از گوشی ۵.۸ اینچی گلکسی S10e سامسونگ است.

اسمارتفون کامپکت اکسپریا XZ2 که سال گذشته معرفی شد نه تنها دارای نمایشگر کوچک‌تر از ۵ اینچ و حاشیه‌های فوق‌العاده بزرگ بود، بلکه ابعادی به اندازه ۱۲.۱ در ۶۵ در ۱۳۵ میلیمتر نیز داشت.

با این‌حال، سونی سابقه بلندمدتی در معرفی همزمان بیش از یک محصول دارد. بنابراین این احتمال وجود دارد که این شرکت ژاپنی بخواهد در نمایشگاه امسال برلین از دو گوشی اکسپریا ۲ و اکسپریا ۲ کامپکت رونمایی کند. یا شاید هم براساس تیزری که به مناسبت IFA 2019 در اینستاگرام رسمی شرکت منتشر شده، دستگاه جدید صرفا نسخه کوچک‌تر اکسپریا ۱ باشد و آن چیزی که ما به عنوان اکسپریا ۲ می‌شناسیم در نهایت با برچسب اکسپریا 1S معرفی گردد.

به‌هرحال برای اینکه ببینیم کدامیک از احتمالات فوق اتفاق می‌افتد باید تا روز پنجم سپتامبر صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH