واچ GT 2

از هواوی واچ GT 2 در کنار اسمارت‌فون میت 30 پرو رونمایی خواهد شد

سال گذشته بزرگترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین اقدام به رونمایی از ساعت هوشمند هواوی واچ GT در کنار پرچم‌دار میت 20 پرو کرد. حالا رندرهای جالبی از نسل جدید این اسمارت‌واچ تحت عنوان واچ GT 2 منتشر شده است که گمانه‌زنی‌ها را در خصوص رونمایی از آن در کنار میت 30 پرو افزایش داده است.

واچ GT 2

درست به مانند نسل پیشین، جدیدترین محصول پوشیدنی هواوی نیز با طراحی گرد، کیس آلومینیومی و دو دکمه کناری شباهت زیادی به ساعت‌های معمولی دارد. البته شرکت برای آن که چهره مدرنی به محصول خود ببخشد، تغییراتی نیز در طراحی آن به وجود آورده است که از جمله می‌توان به صفحه نمایش بزرگتر، حاشیه‌های کمتر و به صورت کلی طراحی نسبتا نازک‌تر اشاره کرد. در این راستا باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در سال گذشته بسیاری به طراحی واچ GT اعتراض کرده بودند و آن را بیش از حد ضخیم می‌دانستند.

واچ GT 2

در حال حاضر مشخص نیست واچ GT 2 از چه پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد، اما به احتمال فراوان شاهد حضور سیستم عامل جدید و اختصاصی هواوی با نام Harmony OS بر روی این گجت خواهیم بود. دیگر ویژگی‌های این دستگاه شامل ردیاب GPS، پشتیبانی از بلوتوث، میکروفون و اسپیکری جدید در مدل‌های LTE می‌شود. به نظر می‌رسد هواوی در این اسمارت‌واچ تمرکز خود را به شدت بر روی فعالیت بدنی کاربر گذاشته است. نشانگر اپتیکال ضربان قلب که در سال گذشته نیز در نسل اول از ساعت هوشمند هواوی حضور داشت، در واچ GT 2 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی از قبیل پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا می‌تواند این قابلیت را بسیار کاربردی‌تر کند.

واچ GT 2

مطمئنا کاربر برای حداکثر استفاده از ویژگی‌های ذکر شده نیازمند یک باتری قدرتمند در این اسمارت‌واچ خواهد بود. گفته می‌شود هواوی در این دستگاه از یک باتری 450 میلی‌آمپری با بازدهی بسیار بالا استفاده می‌کند. همانطور که گفته شد، احتمال می‌رود از واچ GT 2 در نوزدهم سپتامبر (بیست و هشتم شهریور) به همراه میت 30 پرو رونمایی شود. فروش این گجت در مدل‌های کلاسیک و ورزشی از اواسط ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH