گلکسی S4 با چهره‌ای سیاه و چرمی، معرفی شد!

xl_s4-black-edition

کمپانی سامسونگ بالاخره حاضر شد تا نسخه‌ی متفاوت پرچم‌دار کنونی خود یعنی گلکسی S4 و گلکسی S4 مینی را معرفی نماید. در نسخه‌ی جدید این دو محصول، سامسونگ از بدنه سیاه رنگ چرمی استفاده کرده است.

با وجود این‌که نسخه سیاه رنگ به عنوان یک مدل جدید از گلکسی S4 معرفی شده است، اما تفاوت‌‎های اندکی با این مدل دارد. در نسخه‌ی سیاه رنگ برخلاف مدل اصلی پرچم‌دار سامسونگ، از یک بدنه چرمی سیاه رنگ استفاده شده تا دیگر نتوان به این مدل به خاطر کیفیت بدنه‌اش، خرده گرفت!

برروی مدل GT-I9505 گلکسی S4، سامسونگ از یک چیپ کوالکام با پردازنده سری 600 اسنپ دراگون کوالکام استفاده کرده است که هرهسته، ظرفیتی معادل 1.9 گیگاهرتز دارد. همچنین گلکسی S4 دارای مشخصاتی از جمله صفحه نمایش 5 اینچی فول‌ HD، دوربین 13 مگاپیکسلی، شانزده گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم می‌شود.

برای نسخه مینی مشخصات حدودا مشابه بوده و سامسونگ در آن، از یک پردازنده چهارهسته‌ای سری 400 اسنپ دراگون استفاده کرده است. همچنین صفحه نمایش 4.3 اینچی، 1.5 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 1900 میلی آمپری بخش دیگری از مشخصات نسخه مینی گلکسی S4 سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر، کمپانی سامسونگ تنها در نظر دارد تا نسخه‌ی سیاه این دو مدل را در کشور روسیه در ماه آینده، عرضه نماید و فعلا هیچ خبری از عرضه‌ی آن در سایر کشورها وجود ندارد. قیمتی که کمپانی کره‌ای سامسونگ برای نسخه‌ی سیاه رنگ پرچم‎دار خود در نظر گرفته، حدود 400 یورو می‌باشد. به‌نظر شما آیا خرید گلکسی S4 عقلانی است؟! محصولی که در برابر گوشی‌های هوشمند تازه، حرفی برای گفتن ندارد!

2 در مورد “گلکسی S4 با چهره‌ای سیاه و چرمی، معرفی شد!”

  1. والا تا اون جا که همه میدونن اگه فلزم بزنه باز کیفیت پایینشو میزنه چه برسه به چرمی که نوعی پلاستیکه!!! تو نوت دو همه دیدن که سامسونگ دم از کیفیت بدنه زد و بعد مشخص شد که چرمش نوعی ÷لاستیک هست که شبیه چرمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH