ساعت هوشمند ایسوس

جدیدترین ساعت هوشمند ایسوس با 14 روز شارژدهی کامل معرفی شد!

ایسوس به تازگی در نمایشگاه IFA 2019 شهر برلین از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام VivoWatch SP رونمایی کرد. بسیاری از کاربران این موضوع را نمی‌دانند که شرکت ایسوس، مدت‌ها قبل از سامسونگ و Withings نسبت به ادغام سنسور ECG (ضربان قلب) با ساعت‌های هوشمند اقدام کرده بود.

مدل قبلی VivoWatch SP با نام VivoWatch BP در تابستان 2018 معرفی شده بود تا ساعت هوشمند اپل را به چالش بکشد، اما این ساعت هرگز وارد بازار ایالات متحده آمریکا نشد. البته، امیدواریم که مدل جدید این ساعت با حضور خود در بازار وسیع آمریکا، معادلات را تغییر دهد. این نکته را هم باید مدنظر خود داشته باشیم که معرفی VivoWatch SP نسبت به مدل قبلی خود، سر و صدای بیشتری به پا کرده است.

این ساعت در نمایشگاه بزرگی مثل IFA 2019 معرفی شده است و انتظار داریم که تا پایان سال جاری میلادی در دسترس مشتریان اروپایی قرار گیرد. ما به صورت دقیق نمی‌توانیم طراحی ساعت جدید ایسوس را برتر از اپل واچ سری 4 بشناسیم، اما می‌توان از آن به عنوان یک گجت هوشمند که کمک زیادی به سلامتی ما می‌کند، یاد کرد.

متاسفانه، ایسوس جزییات دقیقی از دریافت تاییدیه‌های پزشکی مربوط به سنسور‌های ECG (الکتروکاردیوگراف) و PPG (فوتوپلتیسموگراف) را ارایه نکرد. بنابراین می‌توان فرض کرد که ایسوس، هنوز موفق به دریافت مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) برای ساعت VivoWatch SP نشده است. البته، عدم دریافت مجوز به معنی نمایش غلط اطلاعات سنسورها مانند ضربان قلب، نبض، سطح استرس و فشار خون نیست.

فناوری اختصاصی ایسوس با نام HealthAI پیشنهاداتی مانند استفاده از استخر، توصیه‌های مربوط به بهداشت شخصی و برنامه سلامتی بلند‌مدت را به کاربر ارایه می‌دهد. هم‌چنین، سنسور GPS داخلی موجود در این ساعت قادر به تشخیص حرکات و تمرین‌های کاربر در بیرون از خانه است. سایر سنسور‌های VivoWatch SP توانایی پیگیری تمرین‌های بدن‌سازی شما برای داشتن یک بدن با تناسب اندام را دارد. دستبند هوشمند Fitbit Versa 2 نیز توانایی انجام این کار را دارد.

علاوه‌بر استفاده ساعت هوشمند جدید ایسوس از سنسور ECG، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این ساعت مربوط به باتری آن می‌شود که توانایی استفاده از ساعت تا 14 روز را در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید شنیدن این موضوع برای شما نیز تعجب‌آور باشد، اما باید تا زمان عرضه ساعت و استفاده از آن منتظر بمانیم.

هنوز هیچ جزییاتی درباره قیمت این ساعت بیان نشده است. در آخر نیز، انتظار داریم که نرم‌افزار VivoWatch SP همراه با سیستم‌عامل WearOS ایسوس اجرا شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH