ساعت جدید ایسوس با یک بار شارژ تا ۱۰ روز دوام می‌آورد!

در طول دوازده ماه گذشته ساعت‌های هوشمند رشد بسیار چشم گیری داشته‌اند و اکنون نیز کمپانی ایسوس محصول جدیدی را در این زمینه معرفی کرد است. ایسوس در طول امروز بند ورزشی جدید خود را معرفی کرد که VivoWatch نامیده می‌شود و این محصول ساعتی است زیبا و ورزشی که تمام اپلیکیشن‌های مختلف این حوزه نیز بر روی آن وجود دارید و شما می‌توانید از طریق این محصول ضربان قلب، میزان فعالیت، نمودار خواب و… را بسنجید و مشاهده نمایید.

VivoWatch

البته نکته جالب در خصوص این محصول صفحه نمایش سیاه و سفید آن است و یک LED سبز رنگ نیز در بخش زیرین آن قرار گرفته است. البته این صفحه نمایش سیاه و سفید باعث می‌شود که دستگاه شارژ کمتری را مصرف کند و طول عمر باتری آن افزایش یابد. علاوه بر این بدنه محصول مذکور از استیل ضد زنگ ساخته شده و دستگاه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و توانسته گواهی IP67 را دریافت نماید.

همان طور که معلوم است این محصول از اندروید ور استفاده نمی‌کند و نکته جالب و خوب در خصوص آن توانایی 10 روز فعالیت با یک بار شارژ است که آن را متفاوت از سایرین می‌کند. البته فعلا اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول منتشر نشده است و فردا شاهد اطلاعات بیشتری در خصوص ساعت جدید ایسوس با نام VivoWatch خواهیم بود. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

2 در مورد “ساعت جدید ایسوس با یک بار شارژ تا ۱۰ روز دوام می‌آورد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH