نسل جدید لپ‌تاپ ریزر Blade Stealth با عملکرد گیمینگ قوی معرفی شد!

ریزر مدل‌های سال ۲۰۱۹ لپ‌تاپ Blade Stealth خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها، سه مدل جدید هستند که در داخل خود پردازنده اینتل Core i7-1065G7 را دارند که یکی از پردازنده‌های نسل دهم Ice Lake شرکت اینتل است. Core i7-1065G7 پردازنده‌ای است که با پردازنده‌های گرافیکی Iris Plus اینتل یکپارچه‌سازی شده است.

دو تا از این مدل‌ها، مجهز به پردازنده‌هایی با توان حرارتی ۱۵ وات و پردازنده گرافیکی مجزای انویدیا GTX 1650 هستند. لپ‌تاپ‌های امسال Blade Stealth، به‌طور مخصوص برای اجرای بازی‌های با گرافیک سنگین ساخته شده‌اند و نرخ فریم‌های روانی را ارایه خواهند داد. به گفته انویدیا، کارت گرافیکی GTX 1650، می‌تواند بازی Apex Legends را در بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند. این کارت قبلا در مورد بازی Doom 2016، در حالتی که همه تنظیمات گرافیکی بازی در حالت اولترا قرار داشت، نرخ ثابت ۶۰ فریم در ثانیه با کیفیت 1080p را ارایه کرده بود.

لپ‌ تاپ ریزر Blade Stealth

مدل سوم با رنگ سفید جیوه‌ای، پردازنده‌ای با توان حرارتی ۲۵ وات دارد که به جای استفاده از پردازنده گرافیکی مجزای انویدیا، با یک پردازنده گرافیکی Iris Plus اینتل یکپارچه شده است. این لپ‌تاپ یکی از سبک‌ترین و کم‌مصرف‌ترین اولترابوک‌های بازار امسال خواهد بود. اینتل ادعا می‌کند که پردازنده گرافیکی Iris Plus این شرکت، به کاربران اجازه خواهد داد تا بعضی از بازی‌ها را با رزولوشن 1080p بازی کنند. به نظر می‌رسد که وجود این پردازنده گرافیکی در داخل لپ‌تاپ‌های جدید ریزر، باعث عملکرد گیمینگ بهتر آنها نسبت به مدل‌های قبلی Blade Stealth خواهد شد. با این‌حال، نمی‌توان انتظار نرخ فریم‌های بسیار روان را از این پردازنده داشت.

چندین بهبود خوب دیگر نیز در لپ‌تاپ‌‌های جدید ریزر اتفاق افتاده است. در همه مدل‌ها از رم ۱۶ گیگابایتی دو کاناله ۳.۷۳۳ مگاهرتزی LPDDR4 بهره گرفته شده که در مقایسه با رم ۲.۱۳۳ مگاهرتزی LPDDR3 مدل‌های قبلی پیشرفت بزرگی به حساب می‌آید. ضمنا همه مدل‌ها به‌طور پیش‌فرض دارای حافظه اس‌اس‌دی PCIe M.2 هستند. از سایر امکانات لپ‌تاپ‌های جدید می‌توان به یک ترک‌پد با درایورهای Windows Precision، یک کیبورد با نور پس‌زمینه، یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با حاشیه‌های باریک، یک پورت تاندربولت 3 و البته کیفیت ساخت خوب آنها اشاره کرد.

قیمت مدل‌های جدید لپ‌تاپ Blade Stealth از ۱۵۰۰ دلار شروع خواهد شد. ضمن اینکه در تصویر زیر نیز می‌توانید مشخصات کامل این سه مدل را مشاهده کنید.

مشخصات لپ تاپ ریزر Blade Stealth

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH