نسل جدید سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو معرفی شد: تبلتی مستحکم با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen

هر از گاهی پس از گذشت مدت زمانی طولانی شاهد عرضه تبلت‌های مستحکم به بازار هستیم؛ اما گلکسی تب اکتیو پرو نمونه جدید این تبلت‌ها به‌شمار می‌رود. از ماه‌ها پیش، موجودیت این دستگاه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت؛ اما نهایتا سامسونگ از تبلت جدید خود در کشور آلمان رسما رونمایی کرد. با این‌حال کماکان جزئیات محدودی پیرامون مشخصات این محصول منتشر شده است.

دستگاه‌های همراه سری اکتیو سامسونگ با محوریت استقامت و دوام تولید می‌شوند و گلکسی تب اکتیو پرو جدید نیز یکی از اعضای همین خانواده به‌شمار می‌آید. این تبلت دارای گواهی حفاظتی IP68 است؛ بدان معنا که در مقابل آب‌خوردگی و گردوغبار مقاوم خواهد بود. بعلاوه این دستگاه مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD 810G ارتش آمریکا تولید شده است. این موضوع بدان معناست که گلکسی تب اکتیو پرو می‌تواند از سقوط‌هایی با حداکثر ارتفاع 1.2 متر (3.9 فوتی) جان سالم به‌ در ببرد. این امر احتمالا مدیون پوشش حفاظتی منحصربه‌فرد تبلت خواهد بود.

سامسونگ پیرامون مشخصات گلکسی تب اکتیو پرو، رویکرد سکوت ادامه‌دار را اتخاذ نموده است. اما بنچمارک‌های پیشین نشان می‌دهند که توان پردازشی این تبلت از طریق تراشه‌های اسنپ‌دراگون 710 یا 712 به‌همراه 4 گیگابایت رم تامین خواهد شد. همچنین به گفته وب‌سایت SamMobile این گجت با سیستم‌عامل اندروید پای روانه بازار می‌شود. بعلاوه تبلت مذکور از قلم S Pen جهت راه‌اندازی دستگاه پشتیبانی خواهد کرد.

تبلت گلکسی جدید و مستحکم سامسونگ طی روز 1 اکتبر در آلمان عرضه می‌شود. این تبلت نسبتا جان‌سخت، دستگاهی است که غالبا کسب‌وکارهایی با کارمندان شاغل در محیط‌های طاقت‌فرسا را هدف قرار می‌دهد. قیمت‌گذاری گلکسی تب اکتیو پرو از 599 یورو برای نسخه وای‌فای آغاز شده و این رقم برای ورژن LTE به 679 یورو افزایش خواهد یافت. بر اساس وعده‌های مطرح شده، هر 2 مدل از پشتیبانی نرم‌افزاری برای مدت 4 سال بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH