پیکسل 4XL

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اسمارتفون گوگل پیکسل 4XL

دو ویدیو جدید از اسمارتفون گوگل پیکسل 4XL در فضای مجازی منتشر شده است، البته، در هیچ کدام از ویدیوها به نام تلفن اشاره‌ای نمی‌شود، ولی ما حدس می‌زنیم که اسمارتفون مذکور، همان پیکسل 4XL است. با مشاهده ویدیو‌های منتشرشده می‌توان متوجه شد که گوگل از یک صفحه‌نمایش کاملا جدید در این تلفن بهره گرفته است.

اولین ویدیو توسط یک فروشگاه خرده‌فروشی مالزیایی منتشر شد که حدود 11 ثانیه بود. پس از مشاهده این ویدیو متوجه شدیم که تمامی شایعات مطرح‌شده در رابطه با بزرگ بودن حاشیه بالایی نمایشگر تلفن صحیح بوده‌اند. هم‌چنین، در این ویدیو یک فضای جدید مربعی شکل برای تعبیه دوربین دوگانه در پشت تلفن وجود دارد.

اسمارتفون‌های پیکسل 4 و 4XL از یک سیستم جدید تشخیص چهره با نام Soli برای بازکردن قفل تلفن استفاده می‌کنند. شایعات نیز نشان می‌دهند که تلفن‌های جدید گوگل از نمایشگر مجهز به نرخ رفرش 90 هرتز بهره می‌برند.

در بخش طراحی بدنه تلفن به نظر می‌رسد که رنگ طرفین گوشی مات و پشت آن براق است. لوگوی گوگل نیز در پشت تلفن مشاهده می‌شود.

ویدیو دوم نسخه سفید دستگاه را به ما نشان می‌دهد. در این ویدیو، اطلاعات بیشتری از تلفن مانند رابط کاربری، نوار ناوبری (Navigation Bar) جدید اندروید 10 و یک نمای بسیار کوتاه از نرم‌افزار دوربین اسمارتفون جدید گوگل قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH